/We're all in the same game; Just different levels. Dealing with the same hell; Just different devils./
R.K.Mēs lēnām cēlāmies augšā, jau varēja redzēt debesis. Ja nu mēs neesam mūsu arēnā? Vai mēs tiktu atpakaļ? Sāku satraukties, un šķiet, ka Luiss to pamanīja.
- Šajā arēnā var būt zēns, kuru pazīstu. - viņš teica. - Ja mēs nebūsim mūsu arēnā, tad iespējams viņš palīdzēs.
- Kā viņu sauc. - noskaldīju, tas nemaz neizklausījās pēc jautājuma.
- TJ (Tīdžejs). Vai tu viņu pazīsti?
- Jā... Es viņam palīdzēju... it kā. - vispār es nepalīdzēju nemaz!
- Ā. Nu es arī. Es pateicu, kā dabūt ēdamo un iekurt uguni. - un es uzskatīju, ka palīdzu viņam.
- Bet mēs varam netikt atpakaļ! - šaustīju sevi.
- Man ir plāns, kad mēs gandrīz būsim tikuši ārā, es liftā ielikšu savu krekla stērmeli. Vis maz viņi zinās, ka esam šeit, ja sapratīs, ka nenākam.
- Jā, tad viņi nāks šeit un redzēs zīmi. Tu esi ģeniāls.
- Bet tu...Viņš aprāvās, jo lifts strauji apstājās. Mēs nebijām mūsu arēnā...
- Ātri plēs kreklu! - uzsaucu Luisam.
- Ja nu tas ies tomēr atpakaļ? Mēs varam atgriezties!Mēs stāvējām un gaidījām, bet tas nekustējās. Tas bija metāla aplis, kas uzstūma mūs augšā. Protams, ka tas neies atpakaļ.
- Neies. - piebildu.
***
Mēs stāvējām un gaidījām, kad Luiss un Alexa atgriezīsies. Džeiss un Klots atgriezās. Viņi teica, ka galā bijusi zeme. Klots esot paracies uz augšu un uzgājis mūsu arēnu.
- Ja nu viņiem galā nav zeme, bet gan kas cits? - jautāju.
- Varbūt Rendanai taisnība, labāk mums visiem aiziet. - Niks teica.
- Pagaidām vēl vienu stundu. - Finis noteica.***
- Hey! -mum pretīm nāca zēns apmēram mūsu vecumā.
- Vai tu esi TJ? - jautāju.
- Jā. Pieņemu, ka jūs esat Alexa un Luiss.
- Aha. Vai šis vēl ies atpakaļ?
- Jā, bet tam nav starpība. - viņš novīpsnāja.
- Kādēļ? - nesapratu.
- Jūs esat mums vajadzīgi! Vai arī jūs gribat būt tikai kaulīņi viņu spēlē? Beidziet, es zinu, ka esat iesākuši dumpi.
- Tu gribi, lai visas komandas apvienojas!?
- Mēs visi esam vienā spēlē un mums ir viens un tas pats ienaidnieks! Tad nu neredzu iemeslu pretējai rīcībai.
- Labi. Bet kāds ir jūsu plāns?
- Vai ir kāds veids, kā varat šeit dabūt jūsu komandu, jeb kāds?
- Nē... -Luiss iesāka.
- Jā ir. Man ir ideja.
YOU ARE READING
Izdzīvojušie
Action- 1, 2, 3 - es lecu. - Alexa nē! TJ kliedziens bija pēdējais, ko es dzirdēju. ××××××××××× Stāsts par izdzīvošanu spēlēs, kas ir uz dzīvību un nāvi. Pirmajā reizē viņiem izdevās izkļūt dzīviem no spēlēm. Alexa un Luiss jau 2. reizi ir spiesti piedalī...