32

60 11 3
                                    

- Atceries? Mēs visi esam vienoti. Ja es dabūju rētu, tad viņi arī.
- Nu.. jā, bet kāds tam..
- Es ar nazi uzskrāpēšu sev uz rokas "Nāciet". Viņiem tad arī parādīsies tas uz rokas!
- Alexa, tu aiz vien esi ģeniāla!

Ilgi nedomājot izvilku aiz jostas aizāķēto nazi un uz kreisās rokas sāku skrāpēt vārdu. Tas sāpēja, bet nieks.

- Au au au au au, darbojas. - Luiss viebdamies sāpēs paziņoja.

Es tikai nosmīnēju un vilku burtu " c".

Kad pabeidzu rakstīt vārdu, ieraudzīju, ka Luisa roka ir asinīs. Nebija jau tik traki... nabadziņš.

- Nu labi Luiss, ļauj aptīrīt. - ierosināju.
- Nē, apslaucīšu drēbēs un būs labi.

Paskatījos uz viņu ar dusmīgu skatieni un pēc otras rokas parāvusi vedu viņu pie okeāna. Apmazgājusi labi redzēju vārdu "nāciet".

Sameklēju dažas lapas, kuras aptīt apkārt rokai un salipināju ar sveķiem, lai turētos.

- Paldies. - Viņš noteica brīdī kad no zemes izlīda aplis ar mūsu komandu.

- Saņēmāt ziņu!?
- Jā... - Niks nopūtās.
- Tā ziņa bija " uh".. sāpīga. - Džeiss teica.
- Droši vien nezinat, kādēļ esat šeit nevis mūsu arēnā. TJ, vari paskaidrot. - noteicu.
- Šajā arēnā pašlaik atrodas visas komandas, mūsu plāns ir beigt šīs spēles uz visiem laikiem! Netika nepamanīta arī drosmīgo - jūsu stratēģija par apvienošanos kā brālis ar brāli un māsa ar māsu. Jūs kļuvāt par ģimeni. Gudrie, jau no sākuma centās iekļūt pie mums, bet notika citas nelaimes, un no viņiem pāri palika vien 3 cilvēki. Bagātie paļāvās uz to, ka viņu arēnā bija milzum daudz pārtikas un jau uzceltas pajumtes. Tā viņi visi lēnām iznīka un pāri nepalika neviens. Turklāt spēcīgie guva traumas, nežēlīgi daudz traumas cenšoties pārkāpt sienu. Izskatās, ka vienīgi man bija prāts, lai tā nedarītu.
- Un kā jūs domājat šo visu beigt? - Luiss pajautāja.
- Mēs visi peldēsim prom. - viņš svinīgi paziņoja.
- Ko? Tas, ko tu teicu sev par prātu, tu labāk neplāties! Mums pusceļā nepietiks spēku un mēs noslīksim!
- Tieši tā! Un viņiem nāksies dažus glābt.
- Mums vajag apspriesties. - pateicu savai komandai.

Mēs visi salīdām bariņā, tā, lai neviens nedzirdētu.

- Nik, atgādini, kurš ir uzvarētājs.
- Kad pārējās komandas ir mirušas un pieņemism mūsu komanda palikusi dzīva - tad mēs esam uzvarētāji.
- Perfekti. Lai viņi iet un slīkst, bet mēs paliekam! Kāds nepiekrīt?
- Iedeāls plāns! - Luiss piekrita.

Pārējie tikai starodami smaidīja.

- Mēs paliekam, varat peldēt manis pēc. - paziņoju TJ.

IzdzīvojušieWhere stories live. Discover now