- Labi, izvēlējāties mirt sāpīgākā veidā. Paliec sveika! - viņš noteica un metās okeānā kopā ar trim citiem.
- Mums atliek tikai gaidīt. - noteicu, kad viņi jau bija gabalā.
***
- Uzmanību, uzmanību. Jūsu priekšā stāv Izdzīvojušie uzvarētāju komandas. Pēc jums tulīt ieradīsies.
Pēc 3h paziņoja.
- Un kā ar plānu šo visu beigt? - Āro jautāja.
- Man ir plāns, bet ļaujiet to pateikt man pašai.
- Nu... labi. - Finiks vienaldzīgi noteica.Gaisā parādījās lidmašina. Tā lēnām pezemējās un vīrietis no tās uzsauca, lai mēs steidzamies iekšā.
***
- Laikam tad mums jāšķiras. - noteicu, kad lidmašīna mūs izlaida pie ostas.
- Mēs jebkurā brīdī varam sazināties! - Niks smīnot noteica.
- Haha, laikam gan... -piebildu.
- Šīs spēles, ir piedzīvojums, bet vajag citu vadītāju. Man ir perfekts plāns. - noteicu.Visi jau bija aizgājuši, bet Luiss vēl palika.
- Nenozūdi, kā iepriekš... - teicu viņam.
- Oooo.... Man ir vēl labāks plāns.
- Kāds? Redzēsi, bet no sākuma tev jāļauj man doties līdz tava plāna īstenošanā!
- Alexai ir plāns. Padomā tik, ka tik ne tāds pats kā man. - aiz muguras ierunājās tēvs.
- Tēt! - es izplūdu asarās. - Es no sirds nožēloju!
- Nevajag, tu rīkojies pareizi. Mana kļūda bija, ka biju pārāk skarbs, ka neprasīji man padomu par Ketrīnu.
- Ak... Bet tavs plāns. Vai tu domā, ka mēs varētu pārņemt atpakaļ spēles un pārveidot tās?
- Jā! Bez nogalināšanas.
- Luiss, vai dosies man līdz?
- Jā, es tevi vairs nekad nepametīšu un sekošu tev ik uz soļa!Pēc 5 gadiem
Izdzīvojušie - spēles, kas radītas uz vairākām salām. To domā ir prasme parādīt, kā tu māki izdzīvot brīvā dabā. Par katru lietu, ko izdari, krājas punkti. Piem.
Uzcelt pajumti - 10 punkti.
Iekurt uguni - 8 punkti.
Atrast labu pārtiku - 20 punkti.U.tml.
Spēles ilgst nedēļu, ja kāds nespēj vairs, tad viņu paglābj un diskvalificē. Uzvar tas, kuram ir visvairāk punktu.
Šīs spēles pateicoties Alexai ir kļuvušas skatītākās visā pasaulē. Tās ir kļuvušas daudz drošākas un labākas.
Runājot par Alexu. Viņa apprecēja Luisu un abi dzīvo kopā.
Rendana dzīvo kopā ar Niku un Klotu. Viņa uztver tos, kā brāļus.
Āro, Finiks un Džeiss - ir atraduši savu mūža mīlestību un dzīvo laimīgu dzīvi.
Džeisam ir maza meitiņa, kuru viņš nosaucis savas māsas vārdā - Ketrīna.
TJ neatrada mirušu kopā ar 3 citiem, un viņu uzskata par bez vēsts pazudušu.
Toms arī ir apprecējies, bet ar Alexu nesazinās.
Katru mēnesi Klots, Niks, Džeiss, Rendana, Finiks, Luiss un Alexa satiekas ģimenes pasēdēšanā, kā arī visus svētkus svin kopā.
Beigas
A/P
Sveiki! Es tiešām ceru, ka beigas nenorāvu pa ātru. Tātad arī šis stāsts ir pabeigts.
Nu ko, turpinat sekot man citos stāstos/grāmatās, ko rakstīšu!
Atā!
YOU ARE READING
Izdzīvojušie
Action- 1, 2, 3 - es lecu. - Alexa nē! TJ kliedziens bija pēdējais, ko es dzirdēju. ××××××××××× Stāsts par izdzīvošanu spēlēs, kas ir uz dzīvību un nāvi. Pirmajā reizē viņiem izdevās izkļūt dzīviem no spēlēm. Alexa un Luiss jau 2. reizi ir spiesti piedalī...