Šorīt es pamodos ar drausmīgām galvas sāpēm. Es visu nakti centos izdomāt, kā man viņus vadīt. Vēl man galvas sāpes radīja Rendana. Šķiet, ka viņa vairs ne soli neatkāpās no Luisa. Man ir jāatzīst, ka esmu greizsirdīga.
Nokāpu lejā pa kāpnēm un ieraudzīju
..Viņš skūpstīja Rendanu.
- A... - es izdvesu.
Luiss momentā izrāvās un ar izmisumu paskatījās uz mani
- Tas nav tā, kā tas izskatās.
- Ā.. nē Luiss... nē, nē. Tas ir tieši tā, kā tas izskatās. - es momentā pagriezos un aizskrēju prom.Luisa skata punkts
Ak... kur es esmu iepinies...
- Kādēļ tu tā darīji!? - jautāju Rendanai.
- Pats zini!
- Bet ne jau tik daudz!Es aizskrēju uz lielo akmeni krastā. Man pār vaigu tecēja asara.
Pirms nedēļas es atradu zīmīti.
Sastrīdies ar Alexu un esi kopā ar Rendanu. Ja nē, mēs nogalināsim visus komandas biedrus un tavu ģimeni. Tas pats arī notiks, ja kādam par to pateiksi. Vienīgi Rendana zin.
Viņiem tikai vajag labu izrādi. Ak.. Alexa, kaut es varētu tev visu pateikt.
Mana sirds vai plīst pušu ik reizi, kad viņa redz mūs kopā.
Es nevaru atklāt patiesību, bet mājienu iespējams varu. Man ir ļoti bail, bet es pa taisno devos gar krastu uz otru stūri.Viņa mani ieraudzījusi taisījās mesties prom, bet laikam aprāvās, jo ieraudzīja asaras manās acīs.
- Alexa, lūdzu. Man nepatīk Rendana, es mīlu tikai tevi!
- To perfekti var redzēt, Luiss.
- Tu zini, ka viņiem vajag tikai izrādi! Es no brīva prāta to nedarītu. Tici man, man ir ļoti labs iemesls šādi rīkoties. - es centos viņu pārliecināt.
- Es nezinu, ko vairs domāt... Tas ir.. Labi, tev ir savi iemesli. Pieņemu, ka tos tu nevari teikt?
- Jā... Alexa es tevi no sirds lūdzu!
- Dod man laiku pārdomām. Būtu labi, ja tu tagad apsekotu visus un brīdinātu par sapulci šodien ap saulrietu.
- Labi.Vispirms es aizgāju pie Nika un Finika.
- Alexa šodien ap saulrietu rīko sapulci, ceru jūs tur redzēt.
- Labi. - viņi reizē atbildēja.
- Un, jums ir kas atgadījies šodien?Viņi abi saskatījās.
- No jūras izskaloja nazi. Mūsu prāt viņi grib, lai mēs viens otru nogalinām.
- Tas nozīmē, ka viņiem ir kāds plāns, kā mūs sanaidot.
- Par šo tēmu droši vien runāsim sapulcē.Devos tālāk pie Āro, Džeisa un Rendanas. Viņi jau bija uzzinājuši par sapulci no Alexas, bet viņiem nekādu jaunumu nebija.
Klots kā pazudis. Nekur nevarēju atrast.
Apstaigaju ap nojumēm, kas nu bija palikušas tukšas. Apkārt valdīja liels klusums. Viss bija izmiris.
Aizgāju līdz sienai, reizēm mēģināju tur, ko sadzirdēt, bet veltīgi.Man klāt pienāca Alexa. Viņa zīmīgi paskatījās uz mani.
- Labi, labi. Es iešu, kur citur. - noteicu un aizgāju.Alexas skata punkts
Es gribēju pabūt vietā, kur parasti, bet ieraudzīju tur Luisu. Zīmīgi paskatījās un liku viņam saprast, ka vēlos pabūt šeit viena.
Atstutējos pret sienu. Lēnām vējš spēlējās ar maniem matiem. Pēdējā laikā manā galvā bija ļoti daudz domu. Luiss, komanda, izdzīvošana, problēmas.
Šī parasti ir tā vieta, kur es varu aizmirsties.- Tur kāds ir? - no sienas otras puses atskanēja zēna balss.
- Jā! - atsaucos, nevar būt, ka tā kāds tiešām dzird!
- Cik ir jūsu komandā?
- Astoņi. Kas tu esi?
- Mani sauc TJ. Esmu vienīgais, kas ir palicis no manas komandas. Man vajag palīdzību!
- Bet kā es varu palīdzēt?
- Izdomā. Man te pat ir apmetne. Varēsi sasaukt mani jebkurā brīdī.
- Es mēģināšu. Mani sauc Alexa.
- Paldies, Alexa.Es atnācu aizmirsties, bet tagad dabūju vēl vienu problēmu. Sapulcē mums būs jārod risinājums. Mums visiem kopā.
YOU ARE READING
Izdzīvojušie
Action- 1, 2, 3 - es lecu. - Alexa nē! TJ kliedziens bija pēdējais, ko es dzirdēju. ××××××××××× Stāsts par izdzīvošanu spēlēs, kas ir uz dzīvību un nāvi. Pirmajā reizē viņiem izdevās izkļūt dzīviem no spēlēm. Alexa un Luiss jau 2. reizi ir spiesti piedalī...