11

92 15 1
                                    

- ... Ketrīnai un Katnesei protams!
- Bet es negribu!" Ketrīna spītējās.
- Laikam aizmirsi, kas notiks, ja pretosies.... Atgādināšu, spīdzināšu u.t.t. Tāpat kā Alexas mammu.
- Viņa bija tikai telpā, ko tu viņai nodariji?!" Tētis šķiet uztraucās.
- Ai ai ai. Man jau šķita, ka tomēr tev viņa nav vienaldzīga. Bet lai nu paliek. Pašlaik viņi visi var dzīvot pie tevis,  bet zini, ka tu te neko nenosaki.

Tad pēkšņi atkal iestājās tumsa un mēs pamodāmies omulīgā mājā.

-------------------------
Vai, vai, vai. Sākās skola. Trakā/foršā skola. Njā. Nezinu, vai man būs laikā rakstīt, bet visticamāk, ka būs. Atgādināšu rakstīt komentārus un katrai daļai uzspiest zvaigznīti! Rakstu, lai novēlētu veiksmīgu (kāds nu katram tas būs) mācību gadu. Ceru, ka jums patīk šis stāsts. Šī īsti pat nav/ir daļa. Tā tad atgādināšu, kas notika. Kad Ketrīna gāja meklēt Katnesi viņa un pārējie nonāca pie Alexas tēta, kurš neticami labi izturējās pret viņiem, sameloja direktoram un izklausās, ka ir sadumpojies pret viņu un grib nokļūt atpakaļ direktora amatā. Bet vai tā patiešām būs?......
Kā arī atvainojos par bijušajām un turpmākajām rakstības, komatu u.t.t kļūdām.
Bet nu gan atā un līdz nākamajai reizei.😘
Annija ❤❤❤❤

IzdzīvojušieWhere stories live. Discover now