Part; 4

4.8K 280 21
                                    

11:13 PM
Şair Ruhlu Şövalye'm; Aman tanrım haberler doğru mu gerçekten? Rapunzel sizin o dolgun sarı saçlarınızı gördükten sonra saçlarını mı kazıtmış?! Yazık oldu güzelim kıza.

11:18 PM
Mesaj; Her seferinde beni gülümsetiyorsun Şair Ruhlu Şövalye'm. Kadınsın. Ama beni mutlu ediyorsun. Bir erkeğin edemediği kadar.

11:18 PM
Şair Ruhlu Şövalye'm; Bir kadının ruhundan bir kadın anlar kraliçem. Kadın bir çicektir. Binbir senede bir kere tohum açan. Yani binbir senede bir aşık olan bir canlıdır. Tohumunu saçmaya başladığında milyonlarca yeni duygu oluşturur çevresinde. Özellikle de o aşık olduğu insanda. İnsan çoğu zaman tohum açmış bir kadınla karşılaşır. O kadar geç kalmıştır ki sevmeye. Üzerinde bir iki tohum kalmış verecek bir kaç duygudan sonra ölecek olan bir kadını sever. En zoru da budur. Yaş farkı, kişilik, cinsiyet, ten rengi, din ya da dil farklılıkları yalan. Kadın daha önce delicesine aşık olmuşsa size bir şey kalmıyor. Siz aşık olsanız bile. O size aşık olamıyor. Yaşadığınız aşk olmuyor. Erkekler hep çoktan tohum açmış zamana denk gelir ve sonra yapamıyorum diye ayrılırlar. Oysaki bilmiyor mı o çiçek  kuruyacak ve bahara bir kere daha açacak. İşte buna da ikinci bahar deniyor.

11:21 PM
Mesaj; Aman tanrım. Mükemmel kelimeler. Mükemmel cümleler. Mükemmel açıklama! Ne desem bilmiyorum ama sen sanki biraz fazla mükemmelsin Şair Ruhlu Şövalye'm.

11:22 PM
Şair Ruhlu Şövalye'm; Normal hayatta da size böyle konuşabilirim yani yanlış anlamayın. Sadece tavlayana dek şair değilim.

11:22 PM
Mesaj; Acaba çoktan tav oldum desem mi?

11:23 PM
Şair Ruhlu Şövalye'm; Demeyin efendim. Sonuçta biz daha yeni başlıyoruz.

Şair Ruhlu Şövalye'mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin