"Günaydın bebeğim." Sky gözlerini açtığı gibi karşısında ona gülümseyen kadınla karşılaştı. Gözlerini sertçe kapattı ve yavaşça açtı. Sevgilisi olan güzel kadın ona bakıyordu. Yeşil gözler ve güneşin öptüğü kızıl saçlara bakıp yutkundu.
"Mükemmel..." diye mırıldandı gözlerini kocaman açarak. Alonza ona doğru eğildi. Ve dudaklarını birleştirdi. Yavaş öpücükler ikisini de zorlarken üstte yer edinmiş Alonza sol elini kadinın beline koydu ve sıkıca kavradı vücudunu. Sağ eli yataktan destek alıyordu. Sky ise ellerini Alonza'nın yüzüne koymuş öpücüğün tadını çıkartıyordu.
Alonza Sky'ı üzerine çekip yatağa yattı. Sırtı yatakla buluştuğu an Sky'ın kalçaları kendi kasıklarıyla buluşmuştu. Sky doğruldu. Vücudunu dikleştirip elini tam karşıya doğu uzattı ve parlayan yüzüğüne baktı.
"Demek hiçbiri hayal değildi."
Alonza ellerini başının altına koymuş. Sırtından güneş vuran tanrıçayı izliyordu.
"Hayal olmasını mı isterdin yoksa?" Sky kafasını iki yöne salladı.
"İstemem. Eğer harbiden rüya ise mutlu rüyadan uyanmak istemiyorum Aleron..."
"Aleron gitti Sky. Ben Alonza'yım. Gerçek olan."
"Ve ben bundan çok mutluyum. Hoşuma gidiyorsun. Şuna bak. Parmak boyutumu bile bilmiyordun."
"Kaybolan o tasarım yüzüğün bende bebeğim. Tabii ki biliyorum."
"Onu özel yaptırmıştım Alonza. Kaybolunca ağladım."
"Çekmecemde. Yenilerini de yaptırırım sana merak etme."
Yüzüğüne bakmayı bıraktıp sevgilisinin kucağından kalktı. Banyoya doğru gidip en klozete oturmuştu ki Alonza içeri daldı.
"Hey! Terbiyesiz. Ne yapıyorsun meşgulum şurada!"
"Sorun değil aşkım. Kusura bakma tek banyo ve tek lavabo var. İstersen bir tane daha ekleriz. Ama bence gerek yok." kıyafetlerini çıkartmaya başlayınca Sky gözlerini kapattı. Alonza tamamen soyunup duşakabine girdi ve kabinin kapısını kapattı. Sky gözlerini açtı. Ki o sırada kabinin cam olduğunu fark etti.
"Kabini buzlu cam yapmalıyız Aleron!"
"Şu an garip geldi biliyorum. Ama emin ol yoğun bir gece ardından çok hoşuna gidecek."
"Ah Alonza. Misafir gelirse ne olacak?"
"Misafir sevmem."
"Annemler gelecek ama."
"Senin evin ne güne duruyor orada ağırlarız."
"Tamam. Ama burası çok güzel. Belki de orayı boşaltıp satmalıyız? Zaten bursumu ödemeliyim."
"Hallederim Alonza sen okuluna bak." Sky işi bitmesine rağmen klozetten kalkmadı. Tam karşında Alonza suyu açıp duş almaya başlamıştı. Bir an ona ve gelecek hayallerine dalmışken Alonza öksürdü bir kaç kez kuvvetlice. Ve Sky kendine geldi.
"Sana bir şeyler hazırlayacağım Alonza."
"Tamam. 10 dakika gelirim."
Sky banyodan çıktıktan sonra kapıuı kapatıp köşesine eğildi ve derin bir nefes aldı.
Bu heyecan geçmeyecek gibiydi.
#Düşünceleriniz lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şair Ruhlu Şövalye'm
Short Story•Texting• Kısa Hikaye İçinde #1 01:10AM Bilinmeyen Numara; Sana bir şans veriyorum. Adına şiirler yazacağım. Sen de beni seveceksin. #KalbiDengem 26-08-2016 | 26-03-2017 11:03 PM | 03:13 PM