SKY'IN ANLATIMINDAN--
Çantamı toparlamaya çalışırken Alonza gülümseyerek amfiye daldı. Bir kaç kişiye doğru özellikle gülümseyerek yanıma kadar geldi.
"Nasılsın hayatım?"
Eğilip yanağıma bir öpücük bıraktı. Kafamı sallayıp iyi olduğumu belirttim. O sıraya otururken ben de Çantamdan dudak nemlendiricisi ve minik el aynasını cıkartıp bir kaç saniye içerisinde nemlendiricimi tazeledim. Ve arkasından gelen kardeşine baktım.
"Ona dikkat et lütfen. Bir yere çok çabuk gidiyor ve hemen kayboluyor. Anneme söyledim aslında. Ama yine de bu hafta sonuna dek bizimle kalmasını istedi. Belki de bir çeşit sınavdır. Senin iyi bir gelin olup olmadığını öğrenmek için ha?"
Gülümseyerek boynumdan öptü.
"Aşkım sadece üç saat. Alışveriş yaptır falan. Nerelerde olduğunu haber ver işim bittiğinde direk yanınıza geleyim. Oldu mu?"
Kafamla onu onayladım. Önden çıktı Ally de yanıma oturdu.
"Üniversite çok büyük. Ve yorucu."
"Sen lisede misin?"
"Evet. Ama bu kadar yoğun değil benim kolejim. Normalde şu an okulda olmalıyım. Ama annem sizinle kalmamı istedi. Ve tabii ablamı da özledim."
Belki de düşündüğüm kadar kötü olmaz... Kardeşini özleyen tatlı bir kız? Belki?
"Nereye gitmek istersin?"
"Burada bir AVM var Alonza her seferinde beni oraya götürür."
"Tamam. Ben de götüreyim o halde. Gidelim." Ayağa kalkıp elbisemi düzelttim. Önden yürümeye başladı. Ben bizim kızlara bir iki şey zırvalarken o çoktan Amfiden dışarıya çıkmıştı. Koşarak peşine gittim. Beraber okulun ortak salonundan geçip A kapısından çıktık. Bir taksi çağırdım. A kapısından dış kapıya gidene dek taksimiz gelmişti. Beraber arkaya oturduk. Avm'ye gitmek istediğimizi söyleyip telefonumu elime aldım.
14:00 PM
Mesaj; Hayatım taksiye bindik. İlk önce yemeğe götüreyim. Ne yemekten hoşlanıyor.14:01 PM
Şair Ruhlu Şövalye'm; Ben en çok biftek seviyorum. Her öğün yiyebileceğim tek yemektir.14:01 PM
Mesaj; Bunu biliyorum Alonza. Ama sorum Ally'nin ne sevdiği?14:01 PM
Şair Ruhlu Şövalye'm; Bunu kardeşime sormaya ne dersin?14:02 PM
Mesaj; Ahh peki.Telefonu cebime koyup Ally'ye baktım. Gülerek konuşmaya çalışıyordum. Ama nedensizce çekiniyordum kızdan.
"Hey Ally. Ne yemek istersin? Vegan falan değilsen bildiğim harika hint yemekleri yapan bir yer var."
"Güzel olur. Biftek severim. Bir de Sushi'yi çok severim."
Doğru ya. Kardeş bunlar. Bu kadar şaşırmama gerek bile yok.
"Oldu. İlk önce yemek yiyelim." AVM'nin bir kaç blok ötesindeki adresi vererek tekrar telefonu elime aldım ve Alonza'ya fikririmizin değiştiğini önce yemek yiyeceğimizi söyledim.
"Yüzüğüne bakabilir miyim?"
Elimi ona doğru uzattıp. Eğilip dikkatlice baktı.
"Bu yüzüğü bir blogda gördüm. Annemle çok beğendik. Ama satılık değil dediler. Fakat tam da aile yadigarı olacak bir tektaş."
"Alonza benim için yaptırmış."
"İsim vermemişlerdi. Üç katı para teklif ettik. Kabul edilmedi. Tam da ablamın yapacağı şey. Reddetmek."
Parmağımdaki yüzüğün ince motiflerine baktım. Taşın üzerinde bile yazı olması gayet anlatıyordu durumu.
Taksi yavaşladı ve durdu beraber indik. Hint yemekleri lokantası çok yakındaydı. Beraber oturup siparişlerimizi verdik. Ally telefonuyla ilgileniyordu ben de etrafa bakınıyordum.
"Söylesene ablamla nasıl tanıştınız. Bize söylediği tek şey 'Evleniyorum. Sizden İzin istemiyorum sadece haberiniz olsun.' herkes şok oldu. Belki de bu yüzden gönderildim. Hamile olup olmadığına bakmak için. Gerçi böyle olmaz. Ama ablam o ne olacağı belli olmaz."
"Evet. Alonza'nın ne yapacağı belli olmaz."
Yemeğimiz servis edilirken Ally ile göz göze geldim. Aynı Alonza'ya benziyordu. Ama çok farklı bakıyordu. Gözlerimi ondan kaçırdım beni artık fazlasıyla ürkütüyordu...
#KalbiDengem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şair Ruhlu Şövalye'm
Conto•Texting• Kısa Hikaye İçinde #1 01:10AM Bilinmeyen Numara; Sana bir şans veriyorum. Adına şiirler yazacağım. Sen de beni seveceksin. #KalbiDengem 26-08-2016 | 26-03-2017 11:03 PM | 03:13 PM