"Ah evet bu yüzük."
"Ne olmuş yüzüğüme?"
"Onu ben yaptım. Kızıl bir kadın, sanırım Alonza iki sene önce bu yüzüğü bana işlettirdi. Her gün onunla birlikte gece yarıları oturup yüzüğü işlerdik. Tamamen ellerimle onunla muhabbet ederken yaptım. Bu kuyumcuyu ünlendiren o yüzük. Tam 38 mesai sürdü yapımı. Alonza ile de iyice yakın olmuştuk o zaman. Beni düğüne çağıracağına söz vermişti. Biricik platonik aşkı evlilik teklifini kabul ettiğinde tabii. Tanıyorsun gibi gözüküyor."
"Ahh. Evet o benim eşim. Alonza."
"Çok şanslısın. Alonza kadar iyi bir kadın görmedim ben. Biliyor musun? Bence onunla daha önce evlenmeliydin."
"Alonza iki ay önce ilk mesajı attı ve dün gece bana evlenme teklifi etti. "
"Kızım, gerçekten senin yerinde olmak isteyen çok kız var. Bu yüzüğü 3 ay kadar sergiledim. Tatlım, bir kaç ünlü blogcu gelip yüzüğü istedi. Bu yüzük o vitrinde efsaneydi. Kıpkırmızı fon üzerinde bir çok retro ampul ile aydınlatıp tam olarak insanların gözlerine sokmak için vitririn ortasında durdu. Ama satamazdım bile Alonza bunu sadece sana vereceği için isimlerinizi taşın üzerine kazıttı."
Önüne bir minik kuyumcu dürbünü koydu. Sky dürbünü kavradı. Tek gözünü dürbüne dayayıp yüzüğü inceledi. Hafif ışığa çevirdiğinde taşın üzerindeki yazı parladı. Bembeyaz yazı. "Sky & Alonza"
"Aman tanrım. Ben, ben ona ne yüzük alacağım."
"Benim hatırladığım kadar ince yüzükler seviyordu. Beyaz altından."
**********
"Merhaba bebeğim çok beklettim mi? Kusura bakma beklediğimden zor bir işti."
"Hah demek zevkimi tahmin etmek bu kadar zor ha?"
"Efendim?"
"Hayatım. Nereye gitsen haberim oluyor. Başka türlü seni koruyamam ki."
"Iyi peki." Sky çantasını yere fırlattı ve AVM'nin ortasında dizinin üzerine çöktü.
"Benimle evlenirmisin şövalye Alonza?"
"Aman tanrım ne yapıyorsun sen!" Evlenme teklifiyle tüm insanlar ona dönmüştü. Sky'ın arkadaşı kamera ile onları izliyordu. Alonza ise sadece Sky'ın gözlerine bakmakla kalmıştı. Sonuçta böyle bir evlilik teklifi beklemiyordu. Aslında evlilik teklifi beklediği söylenemezdi. Sky dizinin üzerinde açık olan yüzük kutusuyla sevgilisini bekliyordu.
"Cevap bekliyorum Al."
"Tabii ki EVET!" Bir anda bir alkış. Sky'ın Alonza'nın parmağına taktığı yüzük ve Alonza'nın onu sıkıca kucaklayıp döndürmesi. Yaklaşık bir dakika içerisinde olmuştu tüm bunlar. Sky onu kendine çekti.
"Şimdi öp beni."
Alonza onu belinden tutup öpmeye başlamıştı ki bir an durdu. Köşedeki fotoğraf kabinine çekti onu. Kırmızı perdeyi kapattı.
"Ahh hadi ama iki kadın öpüşüyordu." diye bağırdı genç bir adam. Ardindan yaşlı bir adam.
"Onları rahat bırakın. Ne de olsa yeni evlilik teklifi yaptılar." Tekrar güldü yaşlı adam. Alonza o sırada küçük fotoğraf kabininde müstakbel eşini iki senenin özlemi ile öpmekle meşguldü.
********
Ben yroum istiyorum. 😊 Ahh Alonza. Biz de evlilik teklifi bekliyoruz ne diyelim.
#KalbiDengem
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şair Ruhlu Şövalye'm
Short Story•Texting• Kısa Hikaye İçinde #1 01:10AM Bilinmeyen Numara; Sana bir şans veriyorum. Adına şiirler yazacağım. Sen de beni seveceksin. #KalbiDengem 26-08-2016 | 26-03-2017 11:03 PM | 03:13 PM