"Alonza Okula beraber mi girelim?"
"Evet. Olmaz mı? İstemiyorsan gelmem."
"Yoo istiyorum. Amfiye beraber girebiliriz."
"Olur."Sky ve Alonza, Alonza'nım evinden sonra Sky'a uğrayıp kendi evinde duş almasını ve giyinmesini sağladıktan sonra beraber okula gidiyorlardı. Sky altındaki Ten rengi topuklular ve aynı yanındaki kadının kızıl saçları gibi bordo kırmızı arası bir elbise giymişti. Özellikle de Sky'ın ve Alonza'nin yan yana eşit boylari ve yakışan fizikleri ile kol kola girdiklerinde tam olarak bir çift gibi duruyorlardı.
Eh zaten öylelerdi.
"Eğer evleneceğimizi söylemek istemezsen?"
"Hayır. Söyleyebilirsin Alonza bunu beraber karar aldık ve bu ciddi bir şey." Kampüse kol kola iyice yaklaştılar. Tam karşılarında bir kadın durdu.
"İnanamıyorum Al. Yoksa bu kız o kız mı?"
"Gözükmüyor mu?"
"Aman tanrım sonunda. Ben Yvonna. Al'ın Tanıyabileceğin en yakın dostuyum..." Elini Sky'a uzattı. Sky kadının elini sıkmak için uzatırken kadın onu tutup kendine çekti ve sarıldılar. Bir süre sarılıp çekildiler. Kadın Alonza'ya da sarıldı. Ardından bir süre Alonza ve o gözleri ile anlaştılar ve kadın yüzünde kocaman gülümseme ile gitti.
"Demek en yakın dostun?"
"Evet. İlk yıldan beri."
"Bizi tanıştırmayı düsünüyor muydun peki?"
"Elbette aşkım. O nasıl söz?"
"Anladım."
Beraber Spor Bilimleri Fakültesine ilerlediler. Alonza'nın eli cebindeydi. Sky ise onun koluna girmişti. Beraber fakültenin kapısından girdiler.
"Kahvaltı etmedik."
"Kahve alalım."
Sky ile cafeye girdiler. Alonza tek elindeki resim çantasını Sky'a verdi. Sky köşede bir masaya otururken Alonza ikisine kahve almaya gitmişti. Sky'ın çevresi bir kaç dakika içinde dolmaya başlamıştı. Arkadaşları dün olanları anlatıyordu. Aynı zamanda hesap soruyorlardı. Alonza ise kahveleri almış ve arkasına döndüğünde sevgilisinin yanındaki kalabalığı fark etmişti.
Bir kaç saniye düşündü olduğu yerden. Sonra geri dönüp bir kaç tane daha kahve aldı ve masaya ilerledi. İki elindeki karton tepsilerdeki kahveleri masaya bıraktı ve insanlara güzel bir gülümsemeyle 'Merhaba' dedi. Yanlarına bir sandalye çekip sevgilisinin sağına oturdu.
"Ah Merhaba ben Kim." Elini uzattı. Alonza bir gülümsemeyle elini sıktı.
"Evet ben de Alonza."
"Kim olduğunu biliyoruz. Adını duymayan mı var tüm üniversitede. Sanat dekanı okulun her köşesinde ağladı sen onu terk ettikten sonra."
"Geçen seneydi."
"Hala sana aşık olabilir bence." Sky Kim'in kolunu tuttu ve geriye doğru itti. Kim kollarını kendine çekti. Alonza'dan biraz olsun uzaklaştırmıştı ellerini. Ve arkadaşının çok boşboğaz olduğunu şimdi fark etmişti.
Sky gülerek Alonza'ya baktı. "Herhalde seni bir tek ben tanımıyormuşum." diye mırıldandı kısık bir sesle. Alonza gülümsedi. Yeşil gözleriyle Sky'ı süzdü. Gözü birde kafedeki eski büyük saate takıldı. Derse yetişmesi için bir kaç dakikası vardı.
"Dersim başlayacak."
Eline resim çantasını aldı. Ayağa kalktı ve masadan bir kaç adım uzaklaştı. Sky hızla yanına geldi. Sky'ın yanağını öpüp "Seni seviyorum." diye fısıldadı. Masadaki tüm kızlar onları izliyordu. Sky ellerini Alonza'nın boynuna sarıp vücutlarını yapıştırdı ve karsısındaki kızıl kadının dudaklarına yapıştı. Bir kaç saniye güzellik dolu bir öpücük. Ve kızların koparttığı o heyecan çığlıkları. Alonza sevgilisi sanki dans eder gibi geriye eğmişti. Resim çantası büyük bir gürültü ile yere düşmüş boşta kalan elini sevgilisinin saçlarına daldırmıştı. Bu kısa anın ardından ikisi de doğruldu. Sky gülümsedi.
"Bende seni seviyorum sevgilim."
Ardından Alonza'nın elini tutup kızlara döndü.
"Bir haber daha var." Yüzüğünü gösterdi ve çığlık derecesine yüksek bir sesle bağırdı. "EVLENİYORUZ." Bir anda kafedeki ses artmışti. Alonza gülerek sevgilisini arkadan boynundan öptü ve sakin ama hızlı adımlarla kafeden çıktı. Çıkmadan önce kafeye dönüp baktığında sevgilisi masadaki kızlara olayı hararetli bir şekilde anlatıyordu. Farklı masalardan bir kaç kız Alonza'ya bakıyordu. Hepsiyle tek tek göz göze gelip yoluna devam etti.
Yorum arkadaşım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şair Ruhlu Şövalye'm
Nouvelles•Texting• Kısa Hikaye İçinde #1 01:10AM Bilinmeyen Numara; Sana bir şans veriyorum. Adına şiirler yazacağım. Sen de beni seveceksin. #KalbiDengem 26-08-2016 | 26-03-2017 11:03 PM | 03:13 PM