Part; 62

2.3K 146 7
                                    

"Böyle bir şey olmasına nasıl izin verdiniz. Bu durumda atletizim konusunda dikkatli olmalısınız."

Kafamı sinirle bizi izleyen Alonza'ya çevirdim. Kafasını öteye çevirdi. Ally koltukta bize ters dönmüş oturuyordu. Doktor muayene koltuğundan kalkmamı söylediğinde bacaklarımı kapattım ve ayağa kalkıp iç çamaşırımı giyerek pantalonumu çektim. Alonza hala bana bakmıyordu.

Kahvaltıdan sonra beraber dışarıya çıkmıştık. Bir kaç kez kasıldım. Geçince yürümeye devam etmiştik ama bu sefer de tuvalete gittiğimde bacaklarımın arasındaki kanı görünce deliye dönmüştüm. Ve Alonza'ya söverek hastaneye gelmiştik. Doktor da direkt el ile muayene seçeneğini seçmişti.

"Şimdi. Sana kas gevşeticiler yazacağım. Bu ilaçları ve kremleri düzenli şekilde bir ay boyunca kullanmanı istiyorum. Eğer kendini iyi hissedersen sınavına katılabilirsin. Fakat vajina kaslarında zedelenme var. Bu kadar çok yüklenmemeniz gerekiyordu. Kasılmaktan ezilmişler aslında. Bir sporcu olduğunu göz önüne alırsak kaslarının bu kadar kasılması normal. Ama onları zorlaman kötü."

"Peki o kan?"

"Büyük ihtimalle regl olduğundandır değilse bile önemli değil. İçerideki kaslar sıkılaşınca kan da duracaktır."

"Ne zaman bırakacağım ben bu kas gevşeticileri?"

"Bence bir ay gibi bir süre kullanın ve kendinizi rahatlatmaya bakın. Bu arada cinsel ilişki ve ona bağlı ekstra kasılmalar olmamasına dikkat etmelisiniz. Büyük ihtimalle bir kasılma anında duvarı deldiniz. Bu yüzden ağrı yapmıştır. Kegel egzersizleri tavsiye ediyorum."

"Teşekkür ederim." Doktor elindeki beyaz eldiveni çıkarttıktan sonra tokalaştık ve yavaşça yürüyerek odadan çıktık. Alonza dudaklarını sarkıtmış bana bakıyordu.

"O salak herif ne anlayacak bir ay ne demek ya!? Aşkım ben seni özel doktora götüreyim."

"Kes sesini Alonza canım acıyor." Yürüyüşümü biraz hızlandırıp acımı siklemediğimde Alonza ve Ally bana yetişmişti. Arabaya binip markete sürmesini söyledim. Biz markete giderken onu ilaçları alması için yolladım. Ally ile sakince markete girip yavaşça turlamaya başladık. Ally cipslere saldırıyordu. Tamam sevgilisinden ayrılmış olabilir ama genç bir kızın güzelim teninin sivilce kaynamasına gerek yok.

"Ally. Sivilce ya da koca bir göte ihtiyacın yok. Sebze meyve bölümüne gidelim. Ama hey çikolata al. Aaz lütfen... Sadece kendi depresyonuna yetecek kadar..."

"Bence ablama da almalıyım. Sana bir ay dokunamayacak eminim depresyona girecektir."

"Dikkatli olsaymış o zaman." Sinirli bir şekilde meyve almak için reyona girdim. Ben meyve alırken Ally kucağındakileri sepete bırakıyordu. Meyvelerle işim bittikten sonra devam ettim. Ally yanımdan ayrılmıyordu.

"Sonunda Alonza gittiği için sormak istedim. Çocuk nasıldı? Yani ilişkiniz falan?"

"Ya aslında bir kaç ay olmuştu ama... İşte onu seviyordum. Bu söylediklerim Alonza'ya gitmez değil mi?"

"Hayır bende kalır."

"O zaman. Benimle yatmak istedi. Ve ben bunun olmayacağını söyledim. Gitti sınıfımdan bir başka kızla yattı."

"Ah tatlım. Zaten şerefsizin tekiymiş." Telefonu bana doğru uzattığında fotoğrafa baktım. "Cidden çok yakışıklıymış." Kafa sallayıp beni onayladı.

"Kimi zaman karşına çıkan insanın doğru olup olmadığını anlayamazsın. Mesela ben Alonza'ya inanamamıştım. Ama herneyse. Ondan önce erkek arkadaşlarım oldu. Onlarla bu kadar çok eğlenemiyordum. Alonza dan sonra fark ettim ki erkek arkadaşlarım boşa vakit kaybıymış."

"Bir kadın mı bulayım?"

"Hayır. Doğru insanı bekle."

"Alonza geliyor." Arkama doğru hızla döndüğümde Alonza bana doğru geliyordu. Derken önüne bir kadın çıktı ve onu durdurdu. Hızla yanına doğru ilerledim.

"Eczanedeki işin bitti mi hayatım?" Kafa salladı. Az önce hararetli bir şekilde konuşan kadın susmuş bize bakıyordu. Elini Alonza'nın koluna yerleştirdi.

"Aramanı beklerdim." Diye söylenince ona doğru döndüm.

"Afedersiniz kimsiniz?"

"Ben Harmonie. Alonza ile iki sene önce bir ilişkimiz olmuştu. Giderken arayacağını söylemişti gerçi. Ama Alonza bu. Kimseyle uğraşmaz. Kimseye bağlanmaz. Ahh ve siz??"

"Ben Sky. Nişanlısıyım." Elimi ona doğru uzattım. Donakalmıştı. Gözü Alonza'nın ve benim elimizdeki yüzüklere kaydı. Hızla Alonza'yı onun yanından uzaklaştırdım. Reyonda bir şeylere bakan Ally'nin yanına geçtim.

Alonza'ya tavır koyduğumda gelip bana sarıldı.

"O kızla yedi ay seviştik. Sonra bir gün bahçede seni gördüm. Ve kızı sakız gibi yere attım."

"Alkış mı bekliyorsun?"

"Tanrım. Seni seviyorum. Müstakbel karıcığım."

"Yavşamayı bırak ve bana kahve tozu bul."
O hızla uzaklaşırken gülümsedim. Tabii ki trip atarak onu bezdireceğim. Yoksa bu bir ay nasıl geçsin...

#KalbiDengem

Şair Ruhlu Şövalye'mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin