"Oraya biraz çeker misin burası fazla uzun oldu tatlım."
"Oldu mu?"
"Oldu."
Beraber yatak örtüsünü değistirmiş, yeni beyaz örtüleri yaymışlardı. Sky'ın karşısında ona sakince bakan kadın, yüce kadın. Sky'ın gözbebeklerinde devleşen kadın saattlerdir onunlaydı. Her zaman olması gerektiği gibi.
Alonza bornozunun kemerini biraz gevşetti. Sky yastığı köşeye doğru attı. Üzerindeki hırkayı çıkartıp omuzlarını açıkta bıraktı. Alonza ile göz göze geldiler.
"Hemen uyumayacaksın hayatım değil mi?" diye sordu Alonza karşısındaki kadının gözlerinin içlerine doğru bakarak. Sky kafasını eğdi gözlerini kaçırmadan.
"Ah bilmiyorum. Uyumayayım mı?"
"Hayır. Sen film seç ben de mutfakta bir şeyler hazırlayacağım."
Alonza yavaşça odadan çıktı. Alonza çıkar çıkmaz Sky derin bir nefes alarak yatağa uzandı ve kafasını yatağa gömdü. Bu heyecan kalbinin hala çıkacakmışcasına çarpması. Hadi ama saatlerdir bu kadınlaydı. İçmişlerdi, yemek yemişlerdi. Konuşmuşlardı. Hatta öpüşmüşlerdi. Ama hala Sky heyecanlıydı ve heyecanı bir türlü geçmek bilmiyordu.
Laptopu eline alıp filmlere baktı. Yavaş yavaş eleyerek en sevdiği Dram filmini seçti. Filmi açıp durdurdu. O sırada Alonza elinde tepsiyle odaya daldı. Tepsiyi köşeye bırakıp yatağın üzerinden laptopu aldı ve yatağın ayak ucundaki televizyona bağladı. Kablosuz mouse ve klavyeyi yanına alıp filmi açtı.
"Hala kabloyla mı bağlıyorsun."
"Babası zengin bir piç olabilirim. Ama televizyonumu 3 sene önce almıştım."
Alonza gülümseyip Sky'ın yanına uzandı. İkisi beraber yatağa oturmuşlardı. Alonza kolunu açtı.
"Hadi. Senin yerin burası."
Sky, Alonza'nın onun için açtığı koluna yerleştiğinde tam oturmuş vücut hatlarını hissetti. İkisi de aynı anda birbirlerine bakmadan manyakça sırıttılar. Alonza her ne kadar sakin görünse de içindeki fırtınalar kasırgalar doğuruyordu. Nefesleri derin derin almaya uğraşıyor. Heyecanlanmamaya çabalıyordu.
"Şey, biraz daha yaklaş Sky."
Elini iyice beline doladığında tam hissetmişti. Sky dönüp Alonza'nın çenesinin altına bir öpücük bıraktı.
"Bu ne içindi."
"Benimle film izleyecek ilk sevgilimsin. Hemde Forrest Gump izliyoruz."
"Oh, sen iste senin için film bile çekerim güzelim. Hep öpeceksen..."
Alonza onun saçlarını öpüp bir kez daha derince kokladı. Kim bilir kaçıncı seferdi bu ama doyamıyordu.
Sonuçta uzun zamandır hasretle beklediği duygu artık kalbinde yatıyordu.
Yorum... Belki de finale doğru...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şair Ruhlu Şövalye'm
Conto•Texting• Kısa Hikaye İçinde #1 01:10AM Bilinmeyen Numara; Sana bir şans veriyorum. Adına şiirler yazacağım. Sen de beni seveceksin. #KalbiDengem 26-08-2016 | 26-03-2017 11:03 PM | 03:13 PM