"Peki ya mavi? Sence de uygun mu?" Sky mavi elbiseyi üzerine tutup sevgilisine döndü. Alonza onu gözleriyle uzun uzun süzdü ve derin bir nefes aldı.
"Biraz daha açık bir şeyler yok mu orada? Güzel bir dekolten var. Bunu saklaman yanlış. Üzerine güzel bir kaban ve ya güzel bir deri ceket alırız ve bumm Fransa sonbaharının güzel kadını Sky. Biraz daha pastel tonları dene. Bence sana çok yakışacak."
"Kıyafetlerimin tümü bunlar zaten. Alışveriş yapmalıyım."
"Seni götürmemi ister misin? AVM'ye. Beraber senin için yeni bir şeyler bakalım olur mu?"
"Olurr. Yarın gideriz. Dersten sonra olabilir. Sana da uygunsa."
"Uygun aşkım. Hadi gel yatağa artık." Alonza, Sky'ın pembeli beyazlı cıvıl cıvıl yatak örtüsünde bir kızıl olarak parlıyordu. Örtüyü açıp Sky'ın gelmesini bekledi. Sky sakince örtünün içine girip sevgilisinin ince bedenine sarıldığında gülümseyerek tatmin olduğunu anlatan bir iki mırıldanma çıkarttı. Bu sırada Alonza onu sıkıca sarmıştı. Alonza'nın Sky'ın omuzuna doladığı elleri sabit parmakları ise kıpır kıpırdı. Sky güldü.
"Rahat dur."
"Durmazsam?" Alonza parmaklarını aşağıya indirdi ve Sky'ın ince ve şekilli belini kavradı. Parmakları değdiğinde ve yavaşça bastırdığında Sky kendini kıpırdattı.
"Bebeğim. Günün yorgunluğunu atmalıyım."
"Ahh anneciğine gel o zaman." Sky'ı ani bir hamle ile kucağına çıkartıp kafasını göğsüne yaslatmayı başarmıştı. Sky'ın alt karnı Alonza'ın kasıkları üzerine denk geliyordu. Bacakları ise birbirine dolanmıştı.
"Üzerinde yatmak için ağırım. Seni yormak istemem Alonza."
"Tüy kadar hafifsin ve ben bu hafifliğe bayılıyorum Sky."
Gülümsediler. Ikisi de. Alonza iyice yerleşti yerine. Sonra Sky'ın üzerini güzelce örtüp mırıldandı.
"Hem senin yerin burası. Buraya aitsin sen. O yüzden fazla konuşma rahatına bak. Uyu. Ben seninleyim."
"Sabah erken kalkmam gerekiyor hayatım."
"Seni uyandırırım. Erkenden. O yüzden yat ve dinlen."
"Seni seviyorum Alonza. Çok seviyorum."
"Ah ben de seni seviyorum kraliçem. Çok seviyorum."
Sky biraz anın tadını çıkarmak için bekledi. Ardından sevgilisine bakmak için kafasını yukarıya kaldırdı. Alonza tek elini kafasının arkasına koymuş onu izliyordu. Göz göze geldiler.
"Diyorum ki. Acaba aşk her zaman bizimki kadar zor mu?"
"Tabii ki zor. Aşk bu hayatım. Karşına çıktığında dört kolla sarılmalısın yoksa kaybetmek denilen boktan bir risk var bir kere kaybedersen.tekrar bulduğunda ve eline aldığında hiçbir şey eskisi gibi olmuyor. Biliyorsun tıpkı bu bir çorabın eşini kaybetmek gibi. Tekini kaybediyor ve diğer eşini çöpe atıyorsun. Kayıp teki bulduğunda ise bir işe yaramıyor. Onun da çöpe atılması gerek. Bu kadar basit."
"Zor ama basit diyorsun yani."
"Sen ve ben diyorum sevgilim. Çok yakıştık."
"Yanına yakışıyorum."
"Bize yakışıyorsun güzelim. Bu güzellik neye yakışmaz. Uyu hadi bu haftayı atlatmak kolay ama haftaya yorucu olacak.''
Sevgilisine iyice sarıldı Sky. Alonza'nın kalp atışlarını saymaya başladı. Ilk defa kendisi için atan bir kalbi dinliyordu. Gülerek Alonza'ın iki göğüsü arasına öpücük bıraktı. Ardından uyuyakalana dek kalp atışlarını saydı ve ritim ritim ezberledi sevgilisini....
°°°°°°°°°°°°°°°°
Öhöm Yorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şair Ruhlu Şövalye'm
Short Story•Texting• Kısa Hikaye İçinde #1 01:10AM Bilinmeyen Numara; Sana bir şans veriyorum. Adına şiirler yazacağım. Sen de beni seveceksin. #KalbiDengem 26-08-2016 | 26-03-2017 11:03 PM | 03:13 PM