Part; 16

3.1K 257 9
                                    

17:30 PM
Şair Ruhlu Şövalye'm; Oha. O ne vücut Sky.

17:32 PM
Mesaj; Beni mi izliyorsun sen?

17:32 PM
Şair Ruhlu Şövalye'm; Ohaa. Siyah sütyen ve beyaz tişört ha? Aman tanrım. Ay çok güzel bu.

17:32 PM
Mesaj; Nerdesin?

17:33 PM
Şair Ruhlu Şövalye'm; Sky, lütfen o kırık ayağınla bir şeyler yapmayı bırakırmısın?

17:33 PM
Mesaj; Seni arıyorum. Ama yoksun. Hem zaten acıktım Aleron. Sevgilim yok ki gelsin bana yapsın.

17:33 PM
Şair Ruhlu Şövalye'm; Ben ne güne duruyorum güzellik. Hallederim. Sen alt katta kal. Yemek hazırlayacağım. Sonra da kapıya bırakırım.

17:34 PM
Mesaj; İstemiyorum karşıma çıkman bu kadar mı zor!

17:34 PM
Şair Ruhlu Şövalye'm; Zor Sky sandığından daha zor. Beni görünce beni reddedeceksin. Henüz bunu kaldıramam.

17:35 PM
Mesaj; Geleceksin. Ben de sana sarılacağım. Normal bir çift gibi yaşayacağız.

17:35 PM
Şair Ruhlu Şövalye'm; Biz normal bile değiliz ki Sky. İkimiz de kadınız ben senden 2 yaş büyüğüm ve o çok sevdiğin köpeklere alerjim var.

17:36 PM
Mesaj; Sorun değil kedi alırız biz de. İki yaş büyük olmuyorsun öyle bir şey yok neredeyse eşitiz. Hem iki kadın aşk yapabilir değil mi? Yapamasalar Lezbiyenlik neden var? Lezbiyenler neden evleniyor?

17:37 PM
Şair Ruhlu Şövalye'm; Saçmalıyorsun. Tamam yaparız aşkı. İstersen bir aşk yuvası kurmaya başlayayım. Sadece nerede istediğini söyle.

17:37 PM
Mesaj; Aleron. Hadi ama. Çık karşıma.

17:38 PM
Şair Ruhlu Şövalye'm; Ayağın nasıl tatlım?

17:39 PM
Mesaj; İyi Aleron. İştahım kaçtı. Yorgunum. Dinleneceğim ben. Hoşçakal.

Ya ben yazdım da yanınlamayı unutmuşum.
Affola.

Şair Ruhlu Şövalye'mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin