Part; 27

3.2K 250 11
                                    

Alonza bir süre arkasında duran kadını düşündu. Ona bakmadan. Ne hamle yapacağından ya da yapması gerektiğinden emin değildi. Ardından sol elini arkaya götürüp onun ellerini  buldu, yumuşak bir şekilde tutup dudaklarına götürdü. Sol elinin üzerine bir öpücük bıraktı. Sonra biraz üzerine bir öpücük daha. Ve biraz daha yukarıya. Dirseğine gelince durdu. Zaten yavaş yavaş derken iyice ona dönmüştü. Dizlerinin üzerine çökmüş kadını ayağa kaldırdı. Kendisi de ayağa kalktı.

Karşılıklı dikilirken tek hamle ile onu kendine sıfırladı Alonza. Bedenleri birleşti. Birbirlerine uyum sağladılar saliseler içerinde. Sanki senelerdir birbirlerine yapışıklardı.

"Ben bir Fransız'ım."

Sky'ın kulaklarına doğru üflediği nefesi ile fısıldayarak söylenmişti. 

"Hımm." Sky sadece ses çıkartmıştı. Alonza ona sıkıca sarıldı. Kafasını omuzundan koydu ve konuştu;

"Bana Aleron diyebilirsin. İstersen senin için artık o ismi kullanabilirim."

"Hımm." Sky gözlerini kapatmış sadece ona sarılan kadının birbirlerine değen vücudunu düşünüyordu. Bu kadar güzel bir ses tonu o kadın, bu kadar güzel aşık olan bir kadın. Ne istiyor ise onda vardı.

Tanrının özel insanı.

"Sky."

"Alonza, söyle bebeğim."

Alonza mırıldandı: "Seni seviyorum."

Sky karşılık verdi: "Seni seviyorum."

Kız köşede duruyormuş paylaşayım dedim. Yorum lütfen.

Şair Ruhlu Şövalye'mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin