Part; 66

1.9K 141 7
                                    

Bay Doléarch elinde viskisiyle bizim odamıza girdiğinde Alonza beni köşeye sıkıştırmış elinde tuttuğu albümdeki resimleri gösteriyordu. Camın önündeki koltukta bacak bacak üzerine atmıştım. Ve o da bir kolunu omuzuma diğerini bacağıma sarmış beni izliyordu. Babası gelince toparlanmaya çalıştım. Ama boşa uğraşmıştım.

"Bir sorun mu var baba?"

"Hayır. Nişanlınla ve seninle biraz konuşmak istedim o kadar."

"Geç lütfen." Alonza kendisini düzeltip bedenini benden uzaklaştırdı ve dik oturdu. Onun gibi dikleştim. Elimdeki albümü köşeye koydum. Babası karşımızdaki tekli koltuğa oturdu. Merakla ona bakıyordum. Alonza ise sakindi.

"Helena. Biliyorsun güzel kızım hep saklanarak yaşadın. Seni buna ittiğim için gerçekten pişmanım. Ama büyüdün genç kadın oldun ve evleneceksin. Skyler'ın sana ve ailemize layık bir kadın olacağını biliyorum. Üstelik çok da güzel... Biliyorsun hala şirketin reklam departmanının sana ait olmasını istiyorum. Ve orası kesinlikle senin yönetimine verilecek. Batıdaki evde yaşamanı bundan sonra benimle kalmanı ve işleri benimle yürütmeye başlamanı istiyorum. Biliyorsun Eduardo büyüdü. Üniversiteye başladı. Emily de başlıyor. Büyük kardeşleri olarak seni örnek almalarını istiyorum. Bu yüzden sen de benim sözümden çıkmazsan eğer çok mutlu olurum."

"İyi de baba. Sky'ın okulu bitmedi. Ve ailesiyle tanışmadınız. Üstelik balayında dünyayı gezmeyi düşünüyorum."

"Belki de burada okumalı. Ailesi herhangi bir zaman gelebilir. Tanışmak isteriz. Ve balayı falan nasıl istersen onu yap Helena sana karışmam."

Alonza elimi tutup dudaklarına götürdü. Babası ayağa kalktı. İyi geceler diledi. Ve sakince odadan çıktı.

Alonza elimi tutup beni ayağa kaldırdı. Neredeyse bir duvarı kaplayan boy aynasının önüne dek getirdi. Aynanın kulpunu fark edince bunun dolap olduğunu fark ettim. Alonza kendine bir gecelik çıkarttı. Beyaz tenine siyah bir gecelik. Saten ve dantelli. Seksi kadın...

Benden uzaklaşıp bavulumu aldı. Kıyafetlerimi çıkartırken onu izledim. Bavulumu boşalttı. Dolabındaki katlı kıyafetleri yana kaydırdı ve benimkilere yer açtı. Kıyafetlerimi oraya yerleştirdi. Bavula düzgünce yerleştirdiğim iki elbisemi ve geceliğimi askıya astı. Yatakta uzanmış ona bakıyordum. Sırtım tamamen yatak başlığına dayanmıştı. İşi bitince geceliğini giyimek için üzerindeki tişörtü çıkartmaya başladı. Bende oturduğum yerden kalkıp hızlıca beyaz geceliğimi giydim. Ben giyinip arkamı döndüğümde Alonza ince üstlüğü giyiyordu. Dantelli sütyenine baktım. Ardından ona bir şey demeden yerime oturdum. Sırtımı yine başlığa dayamıştım. Bir süre üzerini giyinmiş kıyafetlerini katlayan Alonza'yı izledim. Masanın üzerinde duran bilgisayardan bir şarkı açtı ve sesini yükseltti. Işığı kısıp loş bir ortam yarattı. Ardından yanı başımızdaki dolabın altından bir şişe çıkarttı.

"Bu şarap senelerdir burada." Dedi tıpasını açmaya çalışarak. Tıpa fırlayıp duvara çarptı ve düştü. Şarap hafif taştı ve yere damladı. Alonza umursamadan odaya çıkarken getirdiği kadehleri aldı ve şarap doldurdu. Şişeyi bırakıp kadehin tekini bana verdi. Bedenini kucağıma yerleştirdi. Bacakları iki yanımdaydı ve sıcakcıktı. Tek elimle belini iyice kavradım.

Kucağımdaki genç kadın güzel boynunu bana sunmuş. Kafasını arkaya yaslamıştı. Kadehten bir yudum alıp dudaklarımı boğazına bastırdım. Şarabın fazlası dudaklarımın yanlarından göğsüne doğru süzüldü.

"Eğer istersen şimdi altına yatabilirim." Dedi dudaklarını ısırırken dudaklarımı göğsünün üzerine bastırdım. O sırada kapı açıldı. Alonza'nın bana sunulmuş göğsünü saklamak için kendime bastırdım.

"Kızlar şu müziği kapatın. Kapınızı dakikalardır çalıyorum. Bir şey oldu zannettim." Dedi annesi elinde kocaman bir katalog ve bir notebook ile içeriye girerken.

Alonza kucağımdan kalkıp geceliğinin üzerini kapattı ve ipini bağladı. Elimdeki kadehi masanın üzerine koyup ben de üzerimi kapattım. Annesi ışığı açtı.

"Şimdi kızabilirsiniz ama. Bu önemli bir konu. Yoksa siz aşıkların keyiflerini bozmak istemem. Yarına geri dönüş bekliyorlar benden." Önümüze kocaman kataloğu fırlattı ve koltuğa oturdu. Kataloğun ilk sayfasını açtım.

Gelinlik?

#KalbiDengem.

Şair Ruhlu Şövalye'mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin