"Ally. Masaya gel artık seni bekliyoruz." Alonza masaya oturmuş elindeki çatalı yavaş yavaş vuruyordu.
"Sinirli misin?"
"Hayır bebeğim." Alonza çalan telefonu eline alırken Sky gözlerini ona dikmiş gülümsüyordu. Telefonu açtı. O konuşurken Sky elindeki çatal ile oynamaya başladı. O sırada Ally mutfağa girdi. O da masaya oturdu. Alonza ise hala konuşmakla meşguldü. Konuşması bittikten sonra telefonu kapattı. İkisiyle de göz göze gelip "Başlayabiliriz o halde." Dedi. Sky meraklı gözlerle onu izliyordu.
"Kim aradı?"
"Dekan."
"Dekan seni neden özel olarak arıyor hayatım?"
"Hangi dekan olduğunu biliyorsun. Evleneceğimi duymuş. Eh doğal olarak şok etkisi yaratmış kadında. Eşimden boşanırım evlenme dedi."
"Oha. Eski sevgilin mi?" Ally şaşkınlıkla araya girip ablasına sorular sormaya başlamıştı. Ne alaka dekan? Öğretmenlerinle mi çıkıyorsun? Çok mu eski? Notlarını etkilemiyor mu? Gibi bir çok soru. Taa ki Alonza ona bağırana kadar.
"Ally. Sus ve yemeğini ye. Yanındaki kadın benim sevgilim ve karım. Bunun dışında hiçbir şey duymak istiyorum."
"Peki. Düğünde ne giyeceksin?"
"İşte. Bana bu sorularla gel hayatım." Elini kardeşinin saçına atıp okşadı.
"Ne giymemi istersiniz? Sky ile kararlaştırın. Gerçi ben takım elbise giyerim. Şy en azından renkleri karar verin."
"Baş nedimen olayım mı?"
"Kusura bakma hayatım ama bir baş nedimem var. Yvonna. Ama senin ve Emily'nin nedimem olmasını istiyorum elbette."
"Ya sen Sky nedimelerin hazır mı?" Gözler birden Sky'a döndü. Sky ağzındaki lokmayı bitirip konuşmaya başladı.
"Biri arkadaşım Kim diğeri ise kuzenim Lena. Başka yok."
"Peki sana hangisi yardım edecek?"
"Kim belki. Belki de Lena."
"Gelinliğini ne zaman alıyoruz peki?"
"Ally. Hemen evlenmeyeceğiz. Sakin ol lütfen. Üniversiteyi bitirmeliyiz."
"Ama annem onu görmek ve seni bir an önce evlendirmek istiyor. Yine kaçıp hippilerle gezmenden korkuyor."
"Bir dakika bir dakika sen hippilerle mi gezdin?!" Sky kahkaha atarak Alonza'ya baktı. Alonza bunu daha önce hiç anlatmamıştı. Ve tabii ki Sky'ın oldukça komiğine gitmişti. Hele ki Alonza'nın sert ve kavgacı olduğunu düşününce...
"Aşkım. Konumuz bu değil düğün."
"Annemlerin hala haberi yok Alonza."
"Ah doğru. Ne zaman buluşacaktık. Yarın ya da ertesi gün uygun mu?"
Sky kafasını salladı. "Anneme sorarım." Hep beraber yemeklerini yemeğe devam ettiler. Alonza ve Ally sürekli birbirlerine sataşıyorlar ve sürekli kıkırdıyorlardı. Sky onları keyifle izliyor ve Alonza'nın hiç bilmediği anılarını dinliyordu Ally'den.
Sabah ki stresi yok olmuştu. Ally tatlı bir kızdı ve amacının ne olduğu da belliydi. Kardeşiyle vakit geçirmek...
Sky Alonza'da bir şeyler fark etmişti. Alonza Ally ve Sky'a karşı davrandığı gibi diğer insanlara davranmıyordu. Diğer insanlara katı üslubu. Çekilmez bir sertlikle bakarken Ally ve Sky'a karşı gözlerinden mutluluk fışkırıyordu. Ailesine karşı bu kadar iyi ve düşkün bir kadın nasıl oluyordu da çevresine bu kadar sert oluyordu?
Sky. Onunla mutluydu. Ama Alonza'nın kırılması gereken duvarları vardı. Elbette bu durumda zaman her şeyin ilacıydı...
#KalbiDengem
Arkadaşlar. 1-2 yorumla yürütemem bunu. Siz yorum yapmadıkça hazırda bekleyen bu bölümleri yayımlamayı düşünmüyorum. Yine de siz bilirsiniz. Teşekkür ederim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şair Ruhlu Şövalye'm
Short Story•Texting• Kısa Hikaye İçinde #1 01:10AM Bilinmeyen Numara; Sana bir şans veriyorum. Adına şiirler yazacağım. Sen de beni seveceksin. #KalbiDengem 26-08-2016 | 26-03-2017 11:03 PM | 03:13 PM