Part; 9

3.3K 237 12
                                    

•Üç Gün Sonra•

11:27 PM
Mesaj; Hey ah, afedersin seni üzmek istemedim ama üç gündür mesaj atmıyorsun.

11:27 PM
Mesaj; Hey aslında lütfen affet. Kırdığımı biliyorum ama. 

11:29 PM
Mesaj; Bak ne anlatacağım Şair Ruhlu Şövalye'm. Tabii sizin o güzel süslü kelimelerinizi kullanamasam da. Kendimce duygu değişimimi açıklayacağım.

11:38 PM
Mesaj; Bu gün biri tarafından izlendiğimi hissettim. Kafeye gittim. Sarışın bir kız yan masama oturdu ve benimle birlikte kalktı. Bende biraz şüphelendim. Alışveriş için kampüsün altlarındaki mağazalarda dolanırken aynı kadınla yine karşılaştım. Mavi gözleri vardı. Elinde iki poşet vardı birisi Dior'du. Dior'u görünce ve seninde Dior sevdiğini bildiğimden dolayı içimde bi kıpırtı oluştu. Ama ne yalan söyleyeyim o an o kadar sevindim ki. Aklımda sadece sen vardın. O an kızları bıraktım. Ve o sarışına sıkıca sarıldım. Beni itti. Ne yaptığımı sordu. 'Sen olduğunu biliyorum şövalye'm.' dedim. Bir kere daha sarıldım. Beni bu sefer kuvvetlice itti. Küfür etti ve gitti. O kadar kaba konuşunca üzüldüm. Ve fark ettim ki o sen olamazsın. Kızlardan ayrılana dek 'Sen olduğunu biliyorum Şövalye'm.' diyerek birbirlerine sarılıp durdular. Beni gıcık etmek için. Sen olmadığını acı bir şekilde öğrendim. Bir de her gördüğime sen olarak atlamamam gerektiğini de.

11:59 PM
Şair Ruhlu Şövalye'm; Hepsini gördüm Sky. Beni basit bir sarışın olarak görmen beni üzdü. Ve seni ittiğindr ve senin omuzların acıdığında oraya gelip bağırsaklarını boynuna dolamayı hayal ettim. Küfür ettiğinde eğer arkadaşların seni yanlarına çekmeseydi oraya gidip o elindeki poşetleri parçalamadan onun ağzına sokabilirdim.

12:00 AM
Mesaj; Bana geri dön Şövalye'm. Lütfen.

12:00 AM
Şair Ruhlu Şövalye'm; Senden vaz geçiyorum Sky. İstediğin kadar takılabilirsin o çocuklarla.

Şair Ruhlu Şövalye'mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin