Part; 29

3.1K 232 11
                                    

"Yani bana ilk orada aşık oldun?"  Sky heyecanlanarak Alonza'nın karşısına oturdu. Alonza birasınü köşeye koydu ve konuşmasına devam etti.

"Evet sen kitapları karıştırıyordun. Çok telaşlıydın. Sanırım Tolstoy almıştın. Sonra Sanat Tarihi profesörü sana o kitapla ilgili bilgi vermişti. O zaman ki dekan kadını hatırlıyor musun? Sizin yanınızda oturuyordu."

Kafasını salladı. Dekan,Tenfer. "Evet sanırım Bayan.Tenfer?" diye sordu.

"Samandra onun adı."

"Eee herneyse ne olmuş ona hem nereden biliyorsun adını sen onun?"

"Onunla yatıyorduk."

Sky, yine o masum şaşkınlığını gizlemeyi başaramamış ve ona deli gözüyle bakmaya devam etmişti. Dakikalardan beri atlattığına göre sanat fakültesindeki neredeyse  bütün kadın dekan ve kadın profesörlerle yatmıştı. Ah bir de asistan var. Sorusunu aynı şaşkınlıkla tekrarladı.
"Ne? Dekan ile yatıyor musun?"

"Şu an değil. Senden sonra ayrıldık. Dersinden de bıraktı zaten. Şimdi de yeni profesör var sanırım o işimi görür."

"Umarım." Kafasını geri çevirdi. "Umarım yeni profesör ile yatmazsın Alonza."

"Zannetmem." diye mırıldandı. Oturduğu yerden kalkarak Sky'ın tam dibine oturdu.

"Seni hemen kucağımda istemiyorum. Ama meraklanma. Sana dek kimse olmayacak."

"Söz mü?"

"Söz." Eğilip kadının dudaklarını öptü Alonza. İlk öpüşmeleriydi. İlk paylaşmaları, ilk saniyeleri.

"Bunu hissetmek. Ah bu. Tanrım. İşte buydu Sky. Sonunda benimlesin. Sonunda..."

Yorumm

Şair Ruhlu Şövalye'mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin