Part; 28

3.1K 240 7
                                    

Alonza mırıldandı: "Seni seviyorum."

Sky karşılık verdi: "Seni seviyorum."

Alonza kafasını geri çekip yüzlerini karşı karşıya koydu. Yüzleri ilk defa bu kadar yakındı. Biraz fazla yakın. İkisi de ne yapacağı konusunda kararsızdı. İlk hamleyi Alonza yaptı. Karşısındaki kadının çenesinden başlayarak anlına dek tüm yüzünü inceledi.

"Bu böyle olamaz. Beni bilmemen gerekiyordu. Hikayemiz böyle değildi." Düşünceli gôzlerle Sky'a söylendi. Sky gözlerini onun gözlerinden kaçırıp boynuna indirdi.

"Hayat senin kurgularındaki gibi gitse daha güzel olacaktı eminim. Ama malesef bu gerçeklik." Sky Alonza'nın boynundaki kolyeyi incelerken Alonza onun saçlarının vanilya kokusunu ciğerlerine dolduruyordu.

"Eğer beni tanımıyor olsaydın şu an sen yatağındaydın. Ben de biram ile seni düşünüyor olurdum." Diye söylendi bir süre vanilya kokusundan mahrum ederek ciğerlerini.

"Sen bir fransızsın. Onlar daha kibar içer." İkisi de gülümsemişti. Sky cesaretlenip kafasını kaldırdı.

"Kibar bir insanım. Ama bira beni sarhoş etmediğinden içmesi daha zevkli. Sarhoş olmayı sevmem detayları unuturum." Sky elini boynundaki kolyeye attı ve ona Alonza'nın tişörtü içerinden çıkarttı. Kendisininki ile birebir olan kolyeyi inceledi. Aniden gelen ikinci bir cesaret ile sordu.

"Benden zevk alıyor musun?" Duyacağı cevabı merakla beklerken bir şeyler yapıyormuş gibi görünmek için iki eliyle kolyeyle oynamaya devam etti.

"Sarhoş ediyorsun. Yarın uyandığımda seni hatırlamıyor olabilirim. Detaylarını unutmak istemiyorum. O tapılası detayların. İyi dinle bak." 

Sky'ın kulağına eğildi. Nefesini yavaşça üfledi ve alçak sesle konuşmaya devam etti.

"Şu an yüzüne bakmıyorum. Ama şu an kırpıştırdığın kirpiklerin kaşlarına değiyor. Rimelin toplaklanmış. O çektiğin göz kalemi dağılmış. Rujun biraz taşmış sağ alt dudağından. Ah şuna bir bak sol çenenin altında fondoten altında saklanmış minik bir sivilce."

Sky utanarak kafasını eğdiğinde Alonza gülümsedi. Elini kadını beline koydu ve sıkılaştırdı ikinci kez...  Kulağından uzaklaştı. Alınlarını yapıştırdı. Tek eliyle çenesini kavradı. Sky yukarıya bakınca burunlarını sürttü ve gülümsedi.

"Utanma benim küçük meleğim. Bunları görmek için adam öldürürüm."


••••

Yorum...

Şair Ruhlu Şövalye'mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin