Part; 6

3.7K 263 6
                                    

06:05 PM
Şair Ruhlu Şövalye'm;  Tanrım neden yazmıyorsun beğenmedin mi?

06:30 PM
Mesaj; Afedersin. Ağlamakla meşguldüm. Sen ne kadar mükemmel bir insansın böyle? Tanrım bu... Diyecek bir şeyim yok şövalyem.

06:31 PM
Şair Ruhlu Şövalye'm; Senin o güzel gözlerinden yaş dökülmemeli gökyüzüm. Affet beni. Sen sadece gülümsemelisin. Mutlu ol diye aldım ben o hediyeyi sana.

06:35 PM
Mesaj; Keşke burada olsan da sana sarılabilsem şimdi hanımefendi şövalyem.

06:37 PM
Şair Ruhlu Şövalye'm; Her gece onun hayalini kuruyorum kadın. Yemin ederim ben her gece seninle aynı yatakta yatmayı hatta boşver aynı yatağı aynı evin içerisinde olmayı hayal ediyorum. Senin nefesini duymak yeter bana. Gözlerine bakarım sana bakarım o yeter. Ama zor çok zor Kraliçem.

06:43 PM
Mesaj; Ah tanrım.
*Bir Fotoğraf Gönderdiniz.*
Şunun güzelliğine bir bak.

06:45 PM
Şair Ruhlu Şövalye'm; Çok yakışmış. Aslında fazlasıyla seksi. Tanrım tenine ne kadar yakışıyor o topuklu. Onu senin için buldum.

06:48 PM
Mesaj; Dior olduğunu görebiliyorum. Tanrım bu büyük bir hediye.

06:51 PM
Şair Ruhlu Şövalye'm; Sana özel o, ah altına bak bir tarih basılı altında. Mesajıma cevap verdiğin tarih. İki senedir bu Dior'u senin ayaklarında görme hayalini kuruyordum.

06:52 PM
Mesaj; Ne o yoksa ayak fetişin mi var?

06:54 PM
Şair Ruhlu Şövalye'm; Sahiplenme fetişi bu. Söylesene kaç sevgilin sana topuklu aldı?

06:56 PM
Mesaj; Hiçbiri almadı. Belki de sen ilk olacaksın.

07:00 PM
Şair Ruhlu Sövalye'm; Sevgilim olur musun Sky?

07:01 PM
Mesaj; Senin kraliçen olurum şövalye'm.

07:03 PM
Şair Ruhlu Şövalye'm; Siktir sonunda tanrı beni sevmeye başladı.

Şair Ruhlu Şövalye'mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin