Part; 35

2.6K 199 19
                                    

"Seninle evlenmek mi? Ne saçmalıyorsun Alonza. Üniversite okuyorum ben!"

"Ben bitireceğim Sky. Sana güzel bir hayat sunabilirim. Gerçekten ne istersen gerçekleştirebilirim."

"Alonza sen kendinde misin? Bu da nereden çıktı seninle tanışalı 6 ay bile olmadı henüz."

"Sky sorun o değil. Gerçekten bak beni anlamaya çalış. Seni bulmam çok zordu. Sana aşık olmak çok zordu. Seninle olup sensiz kalabilmek de çok zordu. Ama ben..."

"Seninle ilk defa bu gün karşılaştık. Ondan önce sen karanlıktın. Şimdi çıktın ve bana evlenme teklifi ediyorsun!"

"Yüzüğünü aldım Sky." Alonza acı titrek sesiyle hızlıca ve sertçe konuşup yataktan kalktı ve çekmeceyi açtı. Kadife kutu gecenin loş ışığında daha da koyu bir renk almıştı. Alonza içini açtı. Ve Sky'a doğru yaklaştı.

"Hadi Sky. Lütfen. Evlen benimle. Galaksimdeki tek yıldız sensin. Benim güneşim, ayım ve yarınım sensin. Ben bir defteri sadece sana şiirler yazarak doldurdum. Ben en mükemmel evlenme teklifini yapmasam da yemin ederim en içten olanını yapıyorum. Vücudumun sana alışması sigaraya alışması kadar kolay oldu Sky. Göz göze gelip beni fark etmediğin her an yaşadığım onca duyguyu sana anlatamıyorum fakat beni anla Sky. Gözlerime bak. Lütfen. Hayatımın geri kalanını seninle geçirmek istiyorum."

"Bu, bu kadar kolay mı lanet olsun Alonza. Hemen biriyle evlenemem!"

"Ben biri değilim kadın. Seni seven bir insanım."

"Beni seven bir kadınsın. İkimiz de kadınız. Benim babam dindar bir adam. Ne olacak? O, onlar beni evkatlıktan reddecek öyle mi? Birden. Senden önce hiçbir kadına bu gözle bakmadım bile Alonza. Ailem içinde büyük bir karmaşaya yol açarız!"

"Bak benim bir ailem yok. Aile ne demek bilmem ama şunu biliyorum ki. Sen mutlu olursan onlar da mutlu olur. Ve ben seni mutlu edebilirim Sky. Bana bir şans vermelisin!"

"Bir hata olur bir şans verilir. Bir yanlışlık olur yine bir şans verilir. Şansa ihtiyacı olur bir şans verilir. Ama seninle bir ortak geçmişimiz bile yok. Nasıl emin olacağım ben senden Alonza! Evlenmek kolay bir şey değil!"

"Aşk da kolay değil buna karar verirken kaç takla attığımı bir bilsen Sky. İkimize bir ev bile buldum. Sahil kenarında. Ve orası kışın soğuk olur diye bu evi bir aileye uygun yapmak için gereken projeyi de çizdim. Arabamı bir aile arabası ile değiştirmek için satıcıyla konuştum. Motorumu satacağım yeri ve eğer istersen düğün yapabileceğim kiliseyi bile buldum!"

"Alonza. Ben bunu yapamam."

"Evrenimde parlayan tek yıldızsın. Eğer söner ve gidersen ebediyen karanlığa mahkum kalacağım..."

Yorum istiyorum ama...

Şair Ruhlu Şövalye'mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin