"Dediğim gibi bu yüzden iyi insanlar asla sevemez."
"Çok yanlış bir teori. Ben kötü bir insan değilim. Geçmişte yaşadığım kötülükler beni aşkı aramaya itmedi. Aşkı aradım çünkü herkesin aşka ihtiyacı var. Hatta seni ben bulmadım. Karşıma çıktın."
"Kucağına yatabilir miyim?"
"Gel." Sky diğer koltuktan kalkıp Alonza'nın oturduğu koltuğa doğru uzandı. Elleri ni karnına koyup kafasını Alonza'nın dizlerine yatırdı. Uzun gelen ayaklarını sarkıttı koltuktan.
"Senin için daha büyük bir koltuk alacagım. Boyun uzun geldi." Tek eliyle saçlarını düzelltiği kadının yüzünü incelemek için eğildi. Sky gözlerini kapattı. Ve Alonza gözkapakları üzerine öpücüklee bıraktı.
"Derslerimi kaçırdım."
"Bende."
"Ama ben koç olacağım. Sen ise sanatçı."
"Ama ayağın burkuldu."
"Sorun yok. Ciddi bir yaralanma bile değil. Sayende yok aslında. Yoksa beni kim hastaneye götürecekti. Tek sorun beni üç kat çıkartıp sonra kapıya indirmen."
"Resmi görmeliydin."
"Ben fareydim. Ve sen Peyniri bana koyan o profesör."
"Ama bu Profesör herşeyi aşk için yapıyor bilimsel bir deney yok ortada."
Sky'ım burnunu öpüp güldü. Dizlerinde yatan kadını çekti. Yavaş yavaş dikleşirken sonunda kalçaları dizlerine değdi. Alonza Sağ koluna yatırdı onu. Boynuna. Sol eli de dizlerindeydi.
"Yorgun musun?"
"Bu gün Cimnastik ve aynı zamanda Squash yaptım."
"Ah. Yaşasın diri kalçalar."
"Onları forma sokarken canım çıkıyor. Ama ileride bir lisenin ya da okulun öğretmenler odasında donut yiyerek maafedeceğim onları."
"Buna izin vereceğimi mi zannediyorsun Sky."
"Evet vereceksin. Sonuçta işim bu koçluk."
"Bir spor klübü açarsın. Gerisine bakarız."
"Bir sanatçı için fazla kalın düşünüyorsun Alonza."
"Bütün ince fikirlerim senin kucağımdaki vücudun ve sana olan duygularım ile harmanlandı. Geleceği düşünmek bana göre değil. Hayat karşımıza ne çıkarıyorsa onunla yaşarız."
"Haklısın." diye mırıldandı kafasını iyice kadının boynuna sokan Sky. Alonza kafa salladı.
"Yine de senin seksi liseli kızlarla ponpon kız elemelerine katılmanı istemiyor olabilirim."
"Demek öyle Alonza. Resim senin sanatın. Ponpon kızlar da benim."
"Oh hiç öyle olmayacak genç kadın. Ona izin vermeyeceğim."
Boynuna minik bir öpücük bıraktı.
"Peki ya şimdi?" Aynı yeri yavaşça emdi. Ardından bir kere daha öptü.
"Bu konuyu düşüneceğim sevgilim." ikisi de güldü. Sky'ın kahkahası Alonza'nınkine karıştı. Sonunda olması gerektiği gibi...
Yırımmmm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şair Ruhlu Şövalye'm
Short Story•Texting• Kısa Hikaye İçinde #1 01:10AM Bilinmeyen Numara; Sana bir şans veriyorum. Adına şiirler yazacağım. Sen de beni seveceksin. #KalbiDengem 26-08-2016 | 26-03-2017 11:03 PM | 03:13 PM