Jeff, ben dans ederken arkama geçip bana sürtünmesiyle Alonza'nın parmaklarının onun çenesiyle buluşması arasında sadece bir kaç salise vardı. O sendelemişken Alonza elimi tutup partinin yapıldığı bardan beni sürükleyerek çıkartmıştı. Ve arabaya resmen atmış ve kapıyı kapatmıştı.
Hızlıca arabayı sürerken nereye gideceğimizi bilmediğim halde gram ses çıkartmadan sadece yolu izlemiştim. Araba aniden durduğunda ciddi anlamda tırsmıştım. Kendi kapısını sertçe kapattı ve benim kapımı açtı. Sakince indim.
"Yanımdan ayrılırsan seni düşündüğünden daha çok pişman ederim Sky. Benden uzaklaşma."
Arabadan iner inmez elimi tutmuş ve beni bir AVM'nin alt katına sürüklemişti. Loş ışıklarla aydınlanan kat sadece uzun ve tozluydu. Alonza etrafına bakmadan yürüyordu. Ben ise her yere bakıyordum. Birden durduğunda ben de mal gibi kaldım. Hiç beklemediğim bir kapı açıldı. Alonza kimliğini kapıdaki adama gösterdi ve adam onu ve beni içeriye aldı.
İçeriye girmemle küçük dilimi yutmam bir olmuştu. Karşımda kafes içerisinde dans eden çıplak kızlar vardı. Ağzım açık onlara bakarken Alonza beni yine çekti.
"Yüce tanrım o da neydi öyle?!"
"Kafes kızları. Açık arttırmadalar. Gece için."
Etrafıma baktığımda şaşırdım. Az önceki uzun tozlu koridordan eser yoktu. Sanki ünlü ve büyük bir kuyumcu gibi duran büyük geniş ve ferah bir yere girmiştik. Ve çok iyi ışıklandırılıyordu. Her taraf bembeyazdı. Dolaplarla doluydu. Her yerde insanlar vardı. Ve yüksek duvarlar.
O sırada gördüğüm kişiyle Alonza'nın yanında dona kaldım.Benim neredeyse üç katım olan. Kadın kıyafeti giymiş bir adam vardı ve Alonza onunla konuşuyordu. Tanrım o topuklularla nasıl yürüyor o?
"Korkuyorum."
"Shht. Sadece gece oynamak için bir kaç oyuncak alacağız"
Karşımıza büyük dolaplar açıldı. Baştan aşağıya kelepçe, kırbaç ve tasmayla dolu dolaplar.
"Düşündüğüm şeyi yapmayacaksın değil mi?"
"Mavi tasmayı istiyorum. Ve kelepçesini. Elbette kırbacı da."
Önümüzdeki cam üzerine konulduğunda Alonza elimi bırakmadan kırbaça dokundu.
"Uygun." Görevli kafasını sallayıp onu onayladı ve o dolapları kapatıp yeni bir dolap açtı. Alonza karşındakilere baktı.
"Chocolate Dreams mi yoksa Strawberry Kiss mi dersin?"
"Chocolate Dreams..."
"Bebeğim sadece mesaj yağı endişlenme. Ah bu arada Anal Plug da istiyorum. Ve tabii ki jel de."
Gözlerimi kapattım ve derin bir nefes aldım.
"Sen ne saçmalıyorsun?"
"Çeneni kapat. Ve sadece yürü. Sana söylediğimde konuşursun. Buradan çıkana dek konuşmak yok."
Gözlerim köşede bana bakan kıza kaydı. Bana gülümseyince ben de hafif bir gülümseme takınacaktım ki önüme döndüm. Uzun kırbaçlara baktı ve yen birini eline aldı. Az önce seçtiği Diğeri püsküllüydü. Bu ise uzundu. At eğitmede kullanılanlar gibi.
"A-alonza sen bana şaka yapıyorsun dimi?"
"Hayır. Gayet ciddiyim."
Kafamı eğdim. Ve sessizce buradan çıkmayı bekledim. Alonza elindekileri ödedi. Kocaman bi çanta ile geldiğimiz yönden geri geliyorduk ki kalçamda bir el hissettim.
Aniden korkuyla çığlık atınca Alonza arkasını dönüp kızı küfür ederek uzaklaştırdı. Ciddi anlamda korkmuştum. Alonza beni kucağına alıp yürümeye devam etti.
"Az önce şehirin en ünlü, en gizli ve en büyük SexShop'una girdin. Ah aynı zamanda en pahalı. Tanrım bunlara verdiğim parayla sana yeni bir yüzük alabilirdim. Ama yüzük sana bunlar kadar zevk vermeyecek. Güven bana."
Hala kucağındaydım. Gelin gibi taşıması ayrı bir dert. Kendimi kötü hissetmem ayrı bir dert. Yola öyle devam ediyorken uzun gelen dakikalar ardından o tozlu koridoru arkada bırakmış ve arabaya geçebilmiştik....
#KalbiDengem.
Alonza napıyon aq.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şair Ruhlu Şövalye'm
Short Story•Texting• Kısa Hikaye İçinde #1 01:10AM Bilinmeyen Numara; Sana bir şans veriyorum. Adına şiirler yazacağım. Sen de beni seveceksin. #KalbiDengem 26-08-2016 | 26-03-2017 11:03 PM | 03:13 PM