Ее днес е 15-ти септември време е отново да започнем училище. Станах рано, за да имам време да се приготвя. Седем сутринта е и имам 2 часа на разположение. В девет часа трябва да съм в двора на училище. Сега си мия зъбите и ще слизам на закуска по пижама. Баща ми е вкъщи и ще ми помогне за палачинките. Винаги на 15-ти септември приготвяме с баща ми, Сам и Из страхотни палачинки. Традицията е да сме по пижами. Така че сега чакам да дойдат и да започваме. Позвъня се на вратата.
- Хейй! - отвори сама бързо входната врата Сам.
- Как ее? - попита след нея Из
- Ооо момичета, добро утроо!!
- Започваме ли? Вече ми мирише на палачинки! - каза облизвайки устните си с мазна усмивка Сам.
- Ехх, както винаги изчерпателна!- каза Из
- Добрее.Стига приказки! Хайде на работа!!- извика баща ми Джон
Така набързо направихме палачинките.
- Ммм вкусни както винаги! - каза с предизвикателна усмивка Из
Замерих я с една от ягодите в купата и тя се разкрещя.Както сигурно предполагате запопнахме бой с ягоди. Баща ми се отдръпна незабележимо с палачинките и отиде да си хапва другаде. Така когато свършиха ягодите приключи и боят. Хубавото беше че дрехите им бяха у нас за всеки случай. А и все пак не може да обикалят квартала по пижами нали? Пуснахме ди по един душ и се облякохме. Сам накъдри червената си коса и си сложи малко грим, Из не си падаше по грима тя си изпъна косата с пресата и сложи само спирала и гланц, а аз с малко спирала, очна линия и гланц за устни си изправих косата като Из и бях готова. Завъртяхме се пред огледалото и бяхме прекрасни.
- Е страхотни сме..както винаги естествено! - каза Из
- Много ясно! - извиках аз и ги прегърнах силно
- Закъсняваме момичетаа! - провикна се Сам и разбрахме че е девет без петнайсет
Изпищяхме и набързо взехме чантите и тръгнахме.
YOU ARE READING
My life
RomanceТри най-добри приятелки имат перфектният живот, но един ден те се сблъскват с момче...момче, което е по-различно от другите и заедно със своите приятели променя живота и на трите популярни момичета.