През нощта

441 32 1
                                    

*гледна точка на Рокси*
Дано не е намислил нещо...
-Ъмм..хей?
-Спокойно.Нищо няма да ти направя освен ако ти не искаш.-усмихна се Алекс
-Ауу какво успокоение.-разсмях се аз
Стигнахме стаята и влязохме.Усетих как всички бяха пред вратата. Тъкмо да отворя и Мариса извика.
-Роксии! Няма да отваряш докато не стане сутринн!-усещам подлата и усмивка от тук
-Марисаа!Спокойно няма да я пусна навън!-каза Алекс със пламачета в очите
-Ауу внимавайте там!-каза Сам
-Сега заключч!-изивка Из и се чу заключване на вратата
-Това беше подло!- казах аз и ударих вратата
Алекс ме придърпа към себе си и започна да ме гъделичка. Беше забавно. Чуха се смеховете на другите отвън.
-Започнаха...-каза някой тихо
-Хайде да се махаме . Става неловко.-прошепна друг през смеха си
-Сприи!-извиках хилейки се като идиот
Харесваше ми но другите мислеха за други неща от тези шумове ..
-Нима не ти харесва?-ето го и предизвикателния поглед
-Няма значение!Каза че няма да правиш неща ако аз не искам!
-Но ти искаш.
-Млъквай!-ударих го по рамото
Приближава се.Какво да правя по дяволите?!
-Ъмм..
-Успокой се Рокс.
Бяхме седнали на леглото. Аз съм подпряна на стената а той е почти до челото ми. Вярвам му! Сигурна съм че няма да направи нищо макар че го познавам от няколко часа. Приближи се още и целуна нежно челото ми. Това ми хареса. Отпуснах се. Легна до мен.
- Е? Нещо направих ли ти?-попита той
-Оо я стига! Не се занасяй.
- Добре добре.Какво искаш да правим сега?
- Ам..2 през нощта е.
- Е и?
-Аз ще си пусна един душ. А ти ще стоиш с лице към стената и превръзка на очите!
Взех един шал, който беше за зимата и му завързах очите. Взех една кърпа и влязох в банята. Обичам дългите горещи душове. След 20 минути излезнах с мокра коса.Той наистина не беше помръднал. Облякох набързо една голяма тениска на супермен и къси панталонки и му отвързах шала от очите. Алекс се обърна към мен с все така сладката си усмивка.
-Хейй, как си тиквичке? Мина ли ти притеснението от мен?
- Аввв.. Много си сладък, но ако още веднъж ми кажеш тиквичка ще те ударя, както всеки ден удрям боксовата круша във фитнеса.
- Ейй по-полека. Не го казах, за да ме удряш.
- Хах. Знам бе. Не се панирай.
- Човек 3 часа е ако искаш да лягаме.-каза, гледайки към часовника
-Ооо на някой му се приспа а?
- Не, но мислех, че вече ти стига забавлението за днес.
- Утре е събота. Ще го преживея. -казах усмихвайки се
- Имаш прекрасна усмивка.
-Ейй Ромео, не виждам Жулиета наблизо така че се спри.
- Ако не разваляше всеки такъв момент щях да съм влюбен в теб.
-За това правя така!- погледнах го и му се изплезих подигравателно
- Добре добре. Явно не сме един за друг.
-Бинго!
- Та, ще лягаме ли?
-Ние?
- Амм.. Да?
-Оо верно, че сме предизвикани. За момент забравих.
- Ахам.
- Даа тогава аз лягам на земята в спален чувал а ти си на леглото...само да намеря спалния чувал..
- Ооо няма такива! Марш в леглото госпожице Хард!
- А ти къде? Не намирам спалния си чувал.
- На земята. Дай едно одеало и съм топ.
- Офф... Невъзможен си. Идвай при мен.
Легна до мен. Доставяше му огромно удоволствие. Не че нещо де и на мен ми харесваше. Но това е тайна! Докато се усетих бях заспала.
*гледна точка на Сам*
Майк още е в стаята ми. Аз ще спя при Из. Обясних и за това и тя се съгласи. Дано Рокс няма проблеми с Алекс, но той изглежда свестен и не смятам, че ще направи нещо.
Мислех си за Майкъл докато лежах и съм заспала по някое време. Из още легна и заспа като пън. Много я предизвикваха в играта и се измори милата.

My lifeWhere stories live. Discover now