*гледна точка на Рокси*
Стигнахме до "ресторанта" където щяхме да хапнем. Всички седнахме да една голяма маса. Интересното е че веднага станахме по двойки. Аз и Алекс, Сам и Дилън и Из и Ник. Просто невероятно. Те се опознаха още преди да сме поръчали и си паснаха идеално. Аз и Алекс бяхме много щастливи за приятелите си. Поръчахме набързо и зачакахме. Алекс нямаше търпение да им кажем че сме заедно, аз също, но малко ме беше страх как ще реагират. Затова решихме да е след вечерята. Ето я и храната.
-Хмм...
-Сам?
-Няма нищо ако ще питаш това.
-Добре си нали?-загрижи се веднага Дилън
-Дам.
-Няма ли да ни кажете вече?-попита ме с раздразнение Изабела
-Авв.. Усетихте а?- каза Алекс
-Мислиш ли?-подкрепи Из, Ник
-Ами добре. Искахме да е след вечеря, ноо...аз ли да го кажа?-попита ме Алекс
-...Ние сме заедно!- ивиках аз като го целунах.
-Е не, ние изобщо не го забелязахме. -каза с тъп поглед Сам
-Ноо..?-погледнах я аз
-...ви обичаме толкова че няма да се сърдиммм!-каза Сам, като дойде да ме прегърне
-Честито!-каза Ник
-Благодаримм.-казахме с Алекс едновременно
-Честито брат ми ! Дано си щастлив. Ти също Рокси. Той няма да те разочарова защото ако го направи ще си има работа с мен. -каза Дилън с мазна усмивка и ми намигна
-Оо ще се постарая да не се стига до там. -каза Алекс, прегръщайки ме силно
-Естествено!-отвърнах му аз
-Ооо много сте сладки. -каза Из
-Нали?!-добави Ник
-Хора..
-Мм?
-Вие сте един за друг. -казах аз направо на Ник и Из
- Може да е така, но днес за пръв път се виждаме.-отвърнаха ми те,казвайки заедно
-Оле тези са ужасни.-прошепна ми Алекс
-Мхм.-съгласих се аз
-Ей стига сте си шушукали влюбените! Храната идва.- викна ни Дилън
-Ейй разваляш момента им!-скастри го Сам
Винаги е била такава. Затова си я обичам много.
-Ти си на тяхна страна?-учуди се той
-Ама разбира се! Приятелката ми трябва да е щастлива.
-Две минути по-малко щастие няма да променят цялото им бъдеще пълно с любов.-каза той
-Добре добре! Гаден си! Млъквай сега! -взе едно парче пица и му го натъпка в устата
Всички се разсмяхме. Така мина вечерята ни в смях и приказки за бъдещето. После тръгнахме към една дискотека в центъра на Калифорния. Беше някъде към 22:30 и купона скоро щеше да започне.
*гледна точка на Сам*
Оо най-сетне истинско забавление. Дано само не стане някой як гаф тука, че още с влизането имам чувството, че ще се запомни вечерта. Имаше сцена с танцуващи момичета. Оставихме на Дилън да избере мястото и ето какво стана! Ахх този човек си търси белята. Започна яката музика и хората танцуваха. Аз също разбира се с Дилън, Изабела беше с Никълъс, а нашата Рокси стоеше на барчето с гаджето си. Беше си поръчала студена вода. Явно не смяташе да пие алкохол. Видях как бармана я зарибява и Алекс се мръщи. Дано това момиче не сбърка тази вечер. За сметка на това аз и Дилън бяхме страхотни. С тези танци имах чувството, че ще ни изберат за танцьори на вечерта. Беше забавно. Из и Ник бяха потънали в разговори пък. Много са сладки заедно.
*гледна точка на Изабела*
Много ми е готино с Ник. Той е досущ като мен. Само дето е момче разбира се. Държи се супер мило и имаме много общо. Кефи ме да си говоря с него. Оттук виждам как Рокси и Алекс нещо се карат. Май трябва да отида да видя какво става.
-Рокс.. Проблем ли има?
-Не какво може да има? Алекс ревнува от бармана. Знаеш ли Из отивам да потанцувам малко а той да се сърди ако иска.
-Хей недей така.
-До послее.
-Алекс, братле какво стана?-попита го загрижено Ник
-Нищо. Бармана ще си има проблеми скоро. Това е.
-Не си навличай неприятности.
-Няма. Отивай да се забавляваш.
-Мхм. Ще те наблюдавам.
-Няма нужда.
Отдалечихме се. Погледнах часовника си и видях че е станало доста късно- 1:23. Имам чувството, че дойдохме преди малко. Не знам как така. Всички бяхме на питиета освен Рокси. Аз изпих третата чаша с виното и малко ми прилуша. Но не исках да си тръгвам изобщо.
-Сега се връщам.
-Окей. Чакам те. -каза Ник с предизвикателен поглед
Влязох в тоалетната и видях някои от танцьорките.
-Хм.. Здравейте, не трябва ли да сте на сцената?
-Малко почивка, скъпа.
-Добрее..
Измих си лицето. Погледнах отново към тях и видях,че едната отваря прахче и го гълта директно. Малко се стреснах, защото останалите последваха примера й. Дори червенокосата ме погледна и ме попита дали искам. Малко се стъписах, но успях да откажа. Тръгнах към вратата, когато ненадейно видях отворената й чанта. Беше пълна с прахчета. Това май е проблем. Излязох набързо.
Отивайки при Ник, какво да видя. Една от момичетата беше до него и му говореше. Той се беше отнесъл и през това време барманът му сложи прахче в чашата. Тъкмо да я изпие и аз отидох и му бутнах ръката. Чашата се изля върху барманът. Той се развика и дойдоха при мен Рокси, Алекс, Самър и Дилън да ме защитят. Видях как Алекс не беше на себе си. Рокси също. Казах на Ник че трябва да се прибираме, защото е късно и тръгнах към изхода. Никой не ме последва обаче... Май имаме проблемм..
KAMU SEDANG MEMBACA
My life
RomansaТри най-добри приятелки имат перфектният живот, но един ден те се сблъскват с момче...момче, което е по-различно от другите и заедно със своите приятели променя живота и на трите популярни момичета.