*гледна точка на Рокси*
Ето че дойде и рождения ми ден. Днес ставам на 18, а още утре сутринта заминавам за Англия....колко хубаво. 7:00 е и трябва да се оправя за училище. Слазох долу по пижама. Татко правеше палачинки.
-Добро утро, тате.-отидох и го целунах по бузата
-Добро утро, Рокси. Честит рожден ден, мъник! Пожелавам ти да си ми жива и здрава най-вече и мноооого щастлива!
-Благодаря.
Седнах и чаках палачинките. Скоро татко ми ги сервира със сладко от боровинки и ягоди от страни. Бях много доволна от закуската. Върнах се в стаята си и се изкъпах, измих си зъбите и отворих гардероба. Сложих това колкото и да беше студено навън.След това си взех раницата и тръгнах към училище. Не ми се чакаше никой. Сложих си слушалки и минах не през обичайната улица за да не ме видят. Скоро стигнах училище.
-Къде беше?-попита тихо Алекс в час по география
-Вървях към училище?
-Защо не с нас?
Тъкмо да отговоря и госпожата се намеси.
-Приказки след часовете моля!
-Извинявам се, аз разсеях Рокси.-каза Алекс
-Не, аз съм виновна!
-Какво правиш?!-сръчка ме
-Сега, ти отиваш при Кевин, а ти при Лара.
-Добре..
Седнах на новото си място. До мен седеше най-стеснителното момче в цялото училище. Само ме погледна и се обърна на другата страна. Часа свърши. На междучасието всички ме заобиколиха. Момичетата ми се караха заедно с Алекс че не съм отишла с тях до училище, а Дил и Ник ми честитиха рождения ден. Прегърнах двамата и продължихме по коридора. Сам и Из малко се разсърдиха, но ще им мине.
-Е, какво ще правим довечера, скъпа?-попита закачливо Дилън
-Мммм..мислех си за разходка по плажа вечерта с нощно къпане и бенгалски огън. Как ви се струва?
-Охо. Иделно.
-Дават го и хубаво време.
-Ама чакай. Нощно къпане ли каза??
-Дап.
-Миличка, да не ти развалям мечтите, но е края на декември.
-Шшшт. Това е тайна!
-Щом, Рокси казва това е закон днес, дори и да се поболеем.-каза Ник
-Благодаря.-казах и го прегърнах
-Добре... Ще кажа на другите.
-Окей.-и се отдалечи от нас
-Рокси?
-А?
-Какво криеш?
-Защо?
-Кажи де. Нещо става с теб и Алекс.
-Напротив миналата вечер беше страхотно.
-Да, но има някакво напрежение около вас.
-Не знам. Сигурно заради заминаването ми. Знаеш...разделяме се.
-Но, Алекс каза друго.
-Какво?
-Че ще... А не нищо.
-Какво е казал??
-Почваме час, хайде да влизаме.
-Оффф..
Такаа...свършиха часовете. Прибрах се да се приготвя. В 18:00 ще ходим на плажа. Подготвила съм чанта с храна и много бенгалски огън, а да също и банския си. Звъннах по скайп на Из и Сам.
-Е момичета. Какво да бъде?-казах, отваряйки гардероба
И двете бяха с пуснати камери и отворени гардероби. Не беше рано. Аз имах малко работа с Мат, Марк и Лена и затова стана 16:35.
-Мммм..
Помислиха малко и избрахме това:
YOU ARE READING
My life
RomanceТри най-добри приятелки имат перфектният живот, но един ден те се сблъскват с момче...момче, което е по-различно от другите и заедно със своите приятели променя живота и на трите популярни момичета.