ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΚΑΤΕΣΣΕΡΑ

840 78 10
                                    

'' His love roared louder than her deamons''

Το επόμενο πρωί ξυπνάω, πλένομαι και κατεβαίνω κατευθείαν κάτω για να δω επιτέλους τον Θωμά. Κάθεται στο σαλόνι και είναι προσηλωμένος στο κινητό του.

'' Καλημέρα!'' μου λέει μόλις με βλέπει

'' Καλημέρα!'' λέω και κάθομαι δίπλα του στον καναπέ

Μιλάμε για πάρα πολύ ώρα γιατί έχουμε να συναντηθούμε από κοντά σχεδόν έξι μήνες... Του εξηγώ για τους αγώνες και της προπονήσεις και αυτός μου λέει πως είχε μία σοβαρή σχέση αλλά τελείωσε άδοξα γιατί η κοπέλα έφυγα για πάντα στην Αγγλία...

'' Δεν μου λες, με την Κλειώ είστε κολλητές;''

'' Ναι είμαστε... αυτό όμως που σκέφτεσαι να το βγάλεις από το μυαλό σου γιατί η Κλειώ δεν έχει καμία σχέση με όλες αυτές που τραβιόσουνα.''

'' Εγώ δεν είπα κάτι εσύ έβγαλες συμπεράσματα... Και άμα εγώ θέλω κάτι ή κάποιον θα τα φέρω βόλτα...''

'' Μάλιστα...'' λέω ειρωνικά

'' Και για πες μου εσύ τώρα... Ποιος ήταν αυτός που σε έφερε εχθές με το αυτοκίνητο του; Γιατί η προπονήτρια σου δεν ήταν'' με ρωτάει. Μα καλά που το είδε;

''Η μαμά δεν είναι εδώ οπότε λέγε. Είναι επάνω στο δωμάτιο με το λάπτοπ'' συνεχίζει

'' Οσο για αυτό θύμισε το μου μετά έχω να σου πω... Όσο για εχθές με έφερε ο Στράτος...''

'' Ποιος είναι ο Στράτος;''

'' Μα καλά όλα πρέπει να τα μαθαίνεις;''

'' Γιατί ρε Ηρώ; Και παλιότερα μιλούσαμε μαζί για τέτοια θέματα...''

'' Έχουμε σχέση...''

''Μάλιστα να μου τον γνωρίσεις οπότε...''

'' Κάποια μέρα ίσως έτσι κι αλλιώς θα κάτσεις για κάνα μήνα εδώ''

'' Οκ δεν σε πιέζω... Τι έγινε με την μαμά;''

'' Να εδώ και τρείς μέρες είναι συνέχεια μπροστά στο λάπτοπ, ξενυχτάει μπροστά σε ένα λάπτοπ και δεν βγαίνει πια με τις φίλες τις για ένα λάπτοπ. Ποιός; Η μαμά... Πρέπει να μάθουμε το γιατί...''

'' Καλά λες, πάμε επάνω να την ρωτήσουμε'' λέει και κατευθυνόμαστε μαζί προς το δωμάτιο της μαμάς.

'' Μαμά μπορούμε να μιλήσουμε για λίγο;'' Την ρωτάω

'' Ναι ελάτε καθίστε εδώ'' λέει αναστενάζοντας

'' Η Ηρώ μου είπε ότι ξημεροβραδιάζεσαι μπροστά στο λάπτοπ και πως δεν είσαι και πολύ καλά αυτές τις μέρες... Θα μας πεις τι γίνεται;'' Ρωτάει ο Θωμάς

The summer I met youTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon