''Hold my hand and I'll go anywhere with you''
Το πρωί ξυπνάω και κοιτώντας δίπλα μου δεν βλέπω πουθενά τον Στράτο. Κοιτάω την μπαλκονόπορτα και την βλέπω ανοιχτή. Μάλλον έφυγε την νύχτα...
Σε σύγκριση με εχθές είμαι πολύ καλύτερα και είμαι έτοιμη για τους αγώνες. Τα λόγια του μου έδωσαν δύναμη και μόνο που είπε πως θα είναι δίπλα μου αυτό μου αρκεί.
Η ώρα είναι έντεκα και έτσι σηκώνομαι, πλένομαι και κατεβαίνω κάτω για να φάω πρωινό. Είμαι στα μισά της σκάλας και ξέχασα το κινητό μου επάνω. Μπαίνω στο δωμάτιο τα παίρνω και σκέφτομαι να πάρω τηλέφωνο τον Στράτο.
'' Έλα καλημέρα, πως είσαι σήμερα;'' Με ρωτάει μόλις το σηκώνει.
'' Πολύ καλύτερα χάρη σε εσένα... Σε ευχαριστώ για εχθές...''
'' Δεν χρειάζεται να με ευχαριστείς... Αυτό ήθελα να κάνω...''
'' Το σκέφτηκα αυτό που είπες για να πούμε και τα παιδιά για τους αγώνες και νομίζω πως θα ήταν πολύ ωραία αν μπορούσαν να έρθουν!''
'' Θέλεις να τους πούμε να συναντηθούμε όλοι μαζί το απόγευμα στην καφετέρια και να τους ρωτήσουμε;''
'' Έγινε κατά της έξι;'' Τον ρωτάω
'' Ωραία θα πάρω να τους ενημερώσω''
'' Οπότε τα λέμε μετά φιλάκια!''
'' Μμμ αυτά τα φιλάκια θέλω να τα δω και σε πράξεις κανόνισε'' μου λέει παιχνιδιάρικα
'' Εεε εντάξει έτσι κι αλλιώς πόση ώρα θα κάτσουμε πια στην καφετέρια;'' Του λέω και γελάει...
Κλείνουμε το τηλέφωνο και κατεβαίνω κάτω.
'' Σου ετοίμασα πρωινό'' μου λέει ο Θωμάς
'' Οοο τον καλύτερο αδερφό έχω εγώ'' του λέω και του δίνω ένα φιλί στο μάγουλο.
Καταβροχθίζω το πρωινό γιατί πεινάω σαν λύκος... Μετά κάθομαι στον καναπέ και πάω να μπω στο instagram αλλά ο Θωμάς με διακόπτει...
'' Ηρώ θέλω να σε πω κάτι'' μου λέει
'' Για πες...''
'' Λοιπόν έχει ένα μήνα που ήρθα και από ότι κατάλαβες έχω έρθει αρκετά κοντά με την Κλειώ...''
'' Όπα ο αδερφός μου συναισθηματικός; Κανένας φούρνος θα γκρεμίσει''
'' Θα σταματήσεις τις βλακείες;''
'' Καλά καλά λέγε...''
'' Ναι έχω έρθει αρκετά κοντά με την Κλειώ και νομίζω... Πως νιώθω πραγματικά κάτι για αυτήν... Αλλά δεν ξέρω πώς να της το πω...''
STAI LEGGENDO
The summer I met you
Storie d'amoreΗ Ηρώ ήθελε πάντα ένα σπίτι κοντά στην θάλασσα. Όταν τελικά βρίσκει το ιδανικό μαζί με την μαμά της και περνάει εκεί το καλοκαίρι, γνωρίζει καινούργιους φίλους και... τον Στράτο. Τον όμορφο και αλαζόνα Στράτο. Ξέρει ότι δεν πρέπει αλλά επίσης ξέρει...