ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΑΡΑΝΤΑ ΕΞΙ

439 40 2
                                    

"Part 2"

Εννοείται πως όσο και άμα το ήθελα την Κυριακή δεν κατάφερα να πάω στον Στράτο γιατί ο καθηγητής της Χημείας αποφάσισε να μας βάλει τεστ... Αυτή η Χημεία φταίει για όλα!

Με λίγα λόγια το Σάββατο μου πέρασε λίγο μοναχικά και πληκτικά...

Ένα όμως από τα highlights του Σαββατοκύριακου ήταν κάτι φωτογραφίες που είδα στο instagram... Ο Στράτος πήγε με την παρέα του κάτω στην Πάτρα σε ένα club. Και όταν λέω παρέα, δεν ήταν μόνο αγόρια!

Κάναμε βιντεοκλήση εκείνη την ημέρα και μου είπε πως δεν σημαίνουν τίποτα και πως απλά ήταν λίγο μεθυσμένος, όπως όλοι... Για κάποιον λόγο όμως το πίστεψα...

Αυτό το γεγονός όμως με έκανε να συνειδητοποιήσω ότι πλέον είναι λες και είμαι τελείως έξω από την ζωή του... Αυτός είναι φοιτητής και όπως και να το κάνουμε, είναι ευκολότερο από το να είσαι μαθητής τρίτης λυκείου... Με στεναχωρεί το να μην μπορώ να είμαι μαζί του όσο θα ήθελα...



Έφτασε και ο Δεκέμβριος και ναι, μαντέψτε! Επιτέλους θα έρθουν οι διακοπές των Χριστουγέννων! Κανονίσαμε με τον Στράτο να έρθει να μείνει εδώ για λίγες μέρες. Για την ακρίβεια αύριο έρχεται!

Αύριο Δευτέρα έρχεται!

Σήμερα βράδυ Κυριακής και κάθομαι στο σαλόνι χαζεύοντας τηλεόραση... ακούω το τηλέφωνο να χτυπάει και το σηκώνω.

'' Έλα Στράτο! Τι κάνεις; Τι ώρα θα είσαι εδώ αύριο;''

'' Καλά είμαι Ηρώ. Εσύ;''

'' Καλά και εγώ! Τι ώρα-''

'' Ναι για αυτό σε πείρα βασικά...'' με διακόπτει

'' Πες μου ντε!''

'' Αλήθεια δεν ήθελα να πάνε έτσι τα πράγματα αλλά...'' σταματάει

'' Τι;'' Ρωτάω και όλος ο ενθουσιασμός μου εξατμίζεται

'' Η μαμά μου... λέει πως... θέλει να είμαστε μαζί και δεν μπορώ να την αφήσω μόνη της... '' κάνει μία παύση ''Και πρέπει να βοηθήσω το θείο μου σε κάτι σημαντικό...''

'' Ναι... απλά νόμιζα πως το είχες κανονίσει...''

'' Απλά έτυχε κάτι πολύ απρόοπτο και δεν...''

'' Ποιο είναι το απρόοπτο;'' Ρωτάω καταλαβαίνοντας την νευρικότητα στην φωνή του.

'' Τίποτα. Αυτό που σου είπα...''

'' Καλά... οπότε τι να πω τώρα; Πρώτα Χριστούγεννα μαζί αλλά και πάλι χωριστά'' λέω και αφήνω τον λυπητερό μου τόνο να φανεί...

'' Ξέρω... εύχομαι τα πράγματα να πήγαιναν διαφορετικά''

'' Και εγώ... Καλή νύχτα''

'' Καλή νύχτα και... συγνώμη''

Κλείνω το τηλέφωνο και κοιτάω με κενό βλέμμα τον άδειο τοίχο...

Πάνε τα σχέδια, πάνε τα ζαχαρωτά...

Το μόνο καλό που βγήκε πάντως από αυτή την εβδομάδα ήταν το ότι είχα χρόνο να σκεφτώ πάρα πολλά πράγματα και να πάρω μερικές αποφάσεις...

-----------------------------------------------------------

Part 2 is up!

Το επόμενο σε 1 ώρα!

Δεν θα ήταν τέλειο να περνούσαν αυτά τα Χριστούγεννα μαζί;

Αλλά κάτι πολύ σημαντικό έτυχε και ας μην φαίνετε...

Με αγάπη Ν.Τ ή lostauthor312

#TSIMY

#1hourleft

Υ.Γ  Να θυμάστε αυτήν την σκηνή...

Περιμένω μηνύματααα!!!

The summer I met youWhere stories live. Discover now