" Couple day special"
Ο αγώνας σήμερα ξεκινάει στης τέσσερις έτσι εμείς θα ξεκινήσουμε από εδώ δύο και μισή.
Δύο και τέταρτο είμαι ήδη έτοιμη και περιμένω τον Στράτο να έρθει με το αυτοκίνητο. Ακούω την κόρνα και μετά από λίγο είμαι στο αμάξι και ξεκινάμε.
'' Μην μου πεις πως έχεις και καπέλο και κασκόλ της ομάδας μαζί σου;'' Ρωτάω τον Στράτο
'' Μόνο καπέλο!'' λέει με ένα χαμόγελο.
'' Θέλω να σε ρωτήσω κάτι''
'' Τι έγινε;'' Με ρωτάει και κοιτώντας με για λίγο προτού γυρίσει ξανά το βλέμμα του στον δρόμο.
'' Με την Σία τι έχει παιχτεί;''
'' Πως σου ήρθε τώρα;''
'' Θα μου πεις;''
'' Παλιά τα είχαμε.'' Λέει απλά
'' Και; Παρακάτω''
'' Ήμασταν στο ίδιο σχολείο και από εκεί γνωριζόμασταν. Όπως θα κατάλαβες δεν είναι και από τα πιο δύσκολα κορίτσια, και εγώ τότε ήθελα απλά κάποια για να περνάει η ώρα...''
'' Και γιατί ήταν τόσο θερμή εχθές;''
'' Γιατί δεν έχει καταλάβει ότι τελείωσε.''
'' Δεν θα έπρεπε όμως να το έχει καταλάβει;''
'' Τι θες να κάνω;'' Ρωτάει ήρεμα
'' Τίποτα. Άστο.''
'' Ηρώ;'' Λέει και μου πιάνει το χέρι
'' Απλά όταν θα φύγω μέχρι να πας στην σχολή αυτή θα είναι εδώ...''
'' Και τι σημαίνει αυτό;''
'' Δεν ξέρω Στράτο. Δεν ξέρω...''
'' Το καταλαβαίνεις ότι μόνο εσύ με ενδιαφέρεις; Δεν πρόκειται να γίνει κάτι μαζί της... Δεν θέλω να μαλώσουμε τώρα. Ας αφήσουμε το μέλλον στην γωνιά του προς το παρόν. Συμφωνείς;''
Νεύω καταφατικά και σκάω ένα μικρό χαμόγελο. Ανοίγω το ράδιο και η μουσική πνίγει τις σκέψεις μου. Ένας μήνας έμεινε μέχρι να φύγω... Μετά τι γίνεται;
'' Ηρώ φτάσαμε... ξύπνα'' λέει ο Στράτος και με ξυπνάει από τον ύπνο μου.
Βγαίνω έξω από το αυτοκίνητο και προχωράμε μαζί μέχρι μία κοντινή καφετέρια.
'' Έναν φραπέ και... ένα κρύο πράσινο τσάι.'' Λέει ο Στράτος στην κοπέλα.
'' Πως το ξέρεις;'' Τον ρωτάω με ένα χαμόγελο
BINABASA MO ANG
The summer I met you
RomanceΗ Ηρώ ήθελε πάντα ένα σπίτι κοντά στην θάλασσα. Όταν τελικά βρίσκει το ιδανικό μαζί με την μαμά της και περνάει εκεί το καλοκαίρι, γνωρίζει καινούργιους φίλους και... τον Στράτο. Τον όμορφο και αλαζόνα Στράτο. Ξέρει ότι δεν πρέπει αλλά επίσης ξέρει...