"Life is better when you are laughing"
Ανοίγω τα μάτια μου και νιώθω κάτι βαρύ στην μέση μου. Γυρίζω το κεφάλι μου από την άλλη και βλέπω τον Στράτο να κοιμάται με το χέρι του πεσμένο επάνω μου. Τον παρατηρώ για λίγη ώρα και σκέφτομαι πόσο τυχερή είμαι που τον έχω δίπλα μου.
Τον χαϊδεύω απαλά με τα δάχτυλα μου από τα μάγουλα μέχρι το μέτωπο. Ανοίγει τα μάτια του και μπλέκει το χέρι μου με το δικό του φιλώντας το.
'' Καλημέρα όμορφη...'' λέει νυσταγμένα
'' Καλημέρα!'' λέω κοιτώντας τα μπλεγμένα χέρια μας...
'' Πάμε για πρωινό;'' Με ρωτάει
'' Νομίζω πως το χάσαμε! Είναι δώδεκα η ώρα...'' λέω και στηρίζομαι στους αγκώνες μου.
'' Τότε τι λες να κάνουμε;'' Μου λέει με ένα χαμόγελο
'' Κάτι σκέφτηκες έτσι;'' Τον ρωτάω και ξαπλώνω ανάσκελα κοιτώντας το ταβάνι.
'' Ναι μάλλον!'' λέει και έρχεται από επάνω μου και αρχίζει να με φιλάει...
Τότε ακούω το κινητό μου να χτυπάει... Ο Στράτος σταματάει με ένα αναστεναγμό. Το σπρώχνω λίγο από επάνω μου και σηκώνομαι.
'' Ναι;'' Λέω και το σηκώνω... '' Καλά είμαι εσύ;... στο ξενοδοχείο... με τον Στράτο... όχι... καλά θα τα πούμε!''
'' Ποιος ήταν;'' Ρωτάει ο Στράτος
'' Ο Θωμάς...''
'' Οκ. Λοιπόν πάμε να φάμε κάτι και μετά πάμε να βρούμε τους άλλους;''
Συμφωνώ με ένα νεύμα...
'' Πάω να ντυθώ...'' λέω
'' Που να ντυθείς;''
'' Στο μπάνιο εννοείται!'' λέω γελώντας
'' Ααα οπότε να πάω και εγώ δίπλα;'' Ρωτάει με ένα χαμόγελο
'' Μάλλον'' λέω πετώντας του το πρώτο πράγμα που βρήκα μπροστά μου, την μπλούζα που φορούσα εχθές. Την πιάνει προτού του έρθει στο κεφάλι σαν κουκούλα και εγώ μπαίνω στο μπάνιο κλείνοντας την πόρτα.
Αφού ντύθηκα και δένω τα κορδόνια από τα σταράκια μου ακούω την πόρτα.
'' Ηρώ είσαι έτοιμη;'' Με ρωτάει από έξω ο Στράτος
'' Μισό λεπτό'' φωνάζω και αρπάζω την τσάντα μου βάζοντας μέσα το κινητό μου, το πορτοφόλι μου και τέλος τα κλειδιά αφού έχω βγει έξω από το δωμάτιο.
Βγαίνουμε έξω από το ξενοδοχείο και τελικά καταλήγουμε σε ένα μαγαζί που πουλάει κρύα σάντουιτς και φρέσκους χυμούς επιλογής. Παραγγείλαμε αυτά που θέλαμε και μετά καθίσαμε σε ένα τραπεζάκι.
ESTÁS LEYENDO
The summer I met you
RomanceΗ Ηρώ ήθελε πάντα ένα σπίτι κοντά στην θάλασσα. Όταν τελικά βρίσκει το ιδανικό μαζί με την μαμά της και περνάει εκεί το καλοκαίρι, γνωρίζει καινούργιους φίλους και... τον Στράτο. Τον όμορφο και αλαζόνα Στράτο. Ξέρει ότι δεν πρέπει αλλά επίσης ξέρει...