ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΡΙΑΝΤΑ ΔΥΟ

531 56 14
                                    

"Here comes the disaster"

Το προηγούμενο βράδυ ο Στράτος έφυγε μία και μισή το βράδυ από το σπίτι μου και θα ήθελα πραγματικά να έμενε μαζί μου αλλά δεν γινόταν...

Η ώρα τώρα είναι τρείς το μεσημέρι και εγώ κάθομαι στο μπαλκονάκι μου βλέποντας καινούργια επεισόδια από την αγαπημένη μου σειρά.

Η ώρα περνάει ευχάριστα μέχρι που ο Θωμάς με φωνάζει κάτω για να μου πει κάτι.

'' Τι έγινε;'' Ρωτάω

'' Λοιπόν θυμάσαι την τότε ιστορία με τον Νίκο;'' Με ρωτάει και νεύω καταφατικά.

Ο Νίκος είναι από τους καλύτερους φίλους του αδερφού μου και τελευταία είχε ένα αυτοκινητιστικό δυστύχημα μαζί με την κοπέλα του και παραλίγο θα έμενε παράλυτος. Τελικά όλα πήγαν καλά και η κοπέλα την γλίτωσε με ένα σπασμένο χέρι μόνο.

'' Θα πάει μαζί με την Έλενα διακοπές ένα τετραήμερο στην Σέριφο και μου είπε να πάω μαζί... και σκέφτηκα-''

'' Να πεις και την Κλειώ να έρθει μαζί σου.'' Ολοκληρώνω την φράση του και μου νεύει καταφατικά.

'' Απλά το ξέρεις ότι είναι δέκα επτά σαν εμένα και δεν ξέρω άμα θα την άφηναν να πάει με το αγόρι της διακοπές μόνοι τους...'' συνεχίζω

'' Δεν αξίζει όμως να προσπαθήσω;'' Ρωτάει

'' Εννοείται πως αξίζει! Απλά άμα της πούνε όχι θα πρέπει να αποφασίσεις τι θα κάνεις...''

'' Τι θες να πεις;''

'' Η Κλειώ θα σου πει σίγουρα να πας αλλά κατά βάθος θα θέλει να μείνεις εδώ μαζί της... Σε αγαπάει πραγματικά Θωμά...''

'' Το ξέρω Ηρώ και εγώ την αγαπάω, αλλά δεν ξέρω πως θα δουλέψει το όλο θέμα και με την απόσταση όταν θα αρχίσει αυτή σχολείο και εγώ σχολή...''

'' Κάποιος κάποτε μου είπε πως δεν τον απασχολεί η απόσταση και το μόνο που τον απασχολεί είμαι εγώ. Και τον πίστεψα και ακόμα τον πιστεύω γιατί και εγώ νιώθω το ίδιο.''

'' Ο Στράτος;'' Με ρωτάει με ένα χαμόγελο και του νεύω καταφατικά

'' Και να ξέρεις πως η απόσταση είναι ένα παιχνίδι και εμείς τα ζάρια και ταυτόχρονα οι παίχτες. Εμείς αποφασίζουμε...''

'' Και αυτό ο Στράτος;''

'' Όχι αυτό το λέω εγώ και το πιστεύω!'' λέω γελώντας

'' Θα προσπαθήσω... πάω λοιπόν δίπλα να το πω πρώτα στην Κλειώ και μετά στους γονείς της και βλέπουμε.''

The summer I met youNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ