ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΑΡΑΝΤΑ ΕΝΑ

589 49 13
                                    

" There is magic in loving you"

Μπαίνουμε στο σπίτι και ανεβαίνουμε επάνω. Του δίνω μία πετσέτα και του δείχνω το μπάνιο. Αν και το τελευταίο δεν ήταν απαραίτητο γιατί ξέρει ήδη...

'' Αυτά είναι του Θωμά οπότε χρησιμοποίησε αυτά...'' λέω δείχνοντας του κάτι σαμπουάν

'' Μάλιστα!'' λέει και με τραβάει πάνω του. Κάνω μύτες και τον φιλάω. Ανοίγω την βρύση και βρέχω το χέρι μου και τον πιτσιλάω!

'' Εγώ λέω να πηγαίνω!'' λέω τραγουδιστά και τρέχω έξω και κλείνω την πόρτα. Τον ακούω να γελάει και γελάω και εγώ!

Μπαίνω μέσα στο δωμάτιο και ξαπλώνω στο κρεβάτι και διαβάζω ένα βιβλίο. Έχω απορροφηθεί τόσο πολύ που δεν τον ακούω που μπαίνει από την πόρτα μετά απο λίγο.

Σηκώνω λίγο τα μάτια μου και τον βλέπω να μπαίνει με μία πετσέτα τυλιγμένη στην μέση του και με μία άλλη σκουπίζει τα μαλλιά του.

'' Σου έχουν πει ότι το σώμα σου είναι...!'' λέω δαγκώνοντας τα χείλη μου και αυτός γελάει και μου πετάει την πετσέτα που κρατάει στο χέρι του στο κεφάλι μου! Γελάω και την παίρνω και την αφήνω δίπλα μου στο κρεβάτι.

Συνεχίζω να διαβάζω και τότε ακόμα μία προσγειώνεται στο κεφάλι μου. Την βάζω και αυτήν δίπλα και τότε συνειδητοποιώ τι έγινε μόλις τώρα...

'' Αφού αυτή για τα μαλλιά σου την πέταξες δίπλα μου... αυτή είναι που είχες στην μέση σου;'' Σχεδόν τσιρίζω και κρύβω το πρόσωπο μου μέσα στο βιβλίο μου.

'' Άνοιξε τα μάτια σου!'' λέει και γελάει.

'' Πας καλά; Πάνε ντύσου!'' λέω και γελάω

'' Άνοιξε τα για ένα δευτερόλεπτο μόνο'' λέει

'' Όχι είπα ντύσου!''

'' Ένα δευτερόλεπτο...''

Καταλαβαίνω πως άμα δεν τα ανοίξω για ένα δευτερόλεπτο θα παίξουμε για πολύ ώρα ακόμα την κολοκυθιά...

Κατεβάζω το βιβλίο και έχω ακόμα σφιχτά κλειστά τα μάτια μου. Ένα... δύο... τρείς παρ είκοσι... παρά δέκα... λέω από μέσα μου και τελικά τα ανοίγω...

Το θέαμα που αντικρίζω είναι πάρα πολύ ανακουφιστικό!

'' Ο καλέ θεέ είσαι ντυμένος!'' λέω και γελάω

'' Είπα να σου κάνω μία μικρή πλάκα και ντύθηκα από το μπάνιο... πάντως το μυαλουδάκι σου είναι πονηρό εε;'' Λέει με το κλασικό πονηρό χαμόγελο και κάθεται δίπλα μου στο κρεβάτι.

The summer I met youWhere stories live. Discover now