ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΙΚΟΣΙ

661 57 12
                                    

''When you are happy you enjoy the song, but when you are sad you understand the lyrics''


Φτάνω σπίτι και ανεβαίνω κατευθείαν στο δωμάτιο μου. Δεν έχω όρεξη για τίποτα. Απλά ξαπλώνω στο κρεβάτι μου και ακούω μουσική. Λένε πως όταν είσαι χαρούμενος απολαμβάνεις την μουσική και όταν είσαι στενοχωρημένος καταλαβαίνεις τους στίχους. Αυτό ακριβώς...

Τελικά μετά από ώρα με παίρνει ο ύπνος...

Το επόμενο πρωί ξυπνάω και κάνω ένα γρήγορο μπάνιο. Δεν έχω όρεξη για πρωινό οπότε απλά κάθομαι στον καναπέ. Ελέγχω το κινητό μου μήπως και έχω κάποιο μήνυμα, αλλά τίποτα. Φανταστικά!

Μεσημεριάζει και έτσι πάω στην κουζίνα και ετοιμάζω λίγα μακαρόνια με σάλτσα μήπως και πεινάσω πιο μετά. Αφού τελειώνω με αυτά ανοίγω το λάπτοπ και πάω να βάλω να δω μία ταινία μήπως και καταφέρω να ξεχαστώ για λίγο.

Αλλά που; Το μυαλό μου συνέχεια γυρίζει στα χθεσινοβραδινά γεγονότα και στον Στράτο. Δεν έχει στείλει ούτε ένα μήνυμα να πάρει... Εύχομαι μόνο να μην έκανε καμία ανοησία...

Μήνυμα προς: Κλειώ

«Μαλώσαμε»

«Μα γιατί; Τι έγινε; 😟»

« Αναφερθήκαμε στο θέμα με τον μπαμπά του και μετά αυτός ανέβηκε επάνω και πήγα να του μιλήσω αλλά μου είπε να φύγω...»

« Δεν μιλήσατε από τότε;»

« Όχι»

« Θα ερχόμουν από εκεί αλλά η μαμά μου έχει καλέσει κάτι χαζά ξαδέρφια και δεν με έχουν αφήσει σε ησυχία. Συγνώμη ρε... Μόλις ξεμπερδέψω θα έρθω κατευθείαν...»

« Εντάξει δεν πειράζει...»

Συνεχίζω να ''βλέπω'' την ταινία μέχρι που ακούω το κουδούνι. Πετάγομαι κατευθείαν όρθια και τρέχω να ανοίξω.

Είναι ο Στράτος.

'' Γεια'' λέει αμήχανα.

'' Ελα μέσα...'' του λέω.

'' Αυτό που έκανες ήταν μεγάλη βλακεία...'' λέω  και σταυρώνω τα χέρια μου στο στήθος μου.

'' Συγνώμη, δεν το εννοούσα το φύγε... απλά εκείνη την στιγμή θόλωσα και... Συγνώμη δεν ήθελα να σε στεναχωρήσω''

'' Μπορείς απλά να μου μιλήσεις για αυτό το θέμα;'' Του λέω και βάζω το χέρι μου στο μάγουλο του.

Δείχνει να το σκέφτεται για λίγο...

'' Εντάξει...'' λέει με έναν αναστεναγμό και φιλάει το εσωτερικό της παλάμης μου.

The summer I met youOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz