ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΡΙΑΝΤΑ ΠΕΝΤΕ

506 50 2
                                    

"Caution tape around my heart"

Πέρασε μία μέρα από τότε που μίλησα με τον Στράτο. Από τότε μου έχει στείλει πολλά μηνύματα και έχει πάρει πολλές φορές τηλέφωνο, αλλά δεν θέλω να μιλήσω μαζί του. Αυτά που είπε ήταν ακριβώς αυτά που φοβόμουν...

Εχθές τα παιδιά βγήκαν αλλά δεν είχα όρεξη, απλά κάθομαι σπίτι χαζεύοντας χαζές σειρές στην τηλεόραση και στο κινητό προσπαθώντας να τον βγάλω από το μυαλό μου.

Έχω δει τις φωτογραφίες μου μαζί του τόσες πολλές φορές που πλέον το κινητό μου ανοίγει εκεί αυτόματα... Βλέπω πόσο χαρούμενοι είμασταν και πως πιστεύαμε πως όλα θα πήγαιναν καλά αλλά όπως είπαμε, όλα μπορούν να αλλάξουν στο λεπτό... Το δάχτυλό μου έχει πάει τόσες φορές στην 'Διαγραφή' αλλά ποτέ δεν πατάω το τελικό 'Οκ'...

Βλέπω μία φωτογραφία που είμασταν στην μεγάλη ρόδα και φιλιόμαστε... Αυτή την είχε βγάλει η Κλειώ από την πάνω ρόδα χωρίς να ξέρουμε αλλά είναι πάρα πολύ όμορφη... Η επόμενη είναι μία που και οι δύο γελάμε και ασυναίσθητα μου ξεφεύγει ένα γέλιο επειδή θυμάμαι τον λόγο που γελούσαμε!

Τι χαζό να πρέπει πλέον να μιλάω σε παρελθοντικό χρόνο για εμάς. Για αυτόν. Για αυτό που είχαμε...

Δάκρυα αρχίζουν να κυλάνε στα μάγουλα μου. Μου λείπει τόσο πολύ... Θα ήθελα τόσο πολύ να τυλίξει το χέρι του στον ώμο μου και εγώ να βάλω το κεφάλι μου στο στήθος του... Να αρχίσει να με γαργαλάει και να προσπαθώ να του ξεφύγω ή να με κάνει να ξεχάσω τα πάντα μόνο με ένα του φιλί...

Η πόρτα ανοίγει και μπαίνει μέσα η Κλειώ με τον Θωμά. Σκουπίζω γρήγορα τα μάγουλα μου και κλείνω την οθόνη του κινητού και το παρατάω πάνω στο τραπέζι.

Κάθονται ο ένας δεξιά και ο άλλος αριστερά μου.

'' Λοιπόν τι θα έλεγες να πάμε μία βόλτα; Κανονίσαμε με τα παιδιά.'' Λέει η Κλειώ

'' Δεν έχω όρεξη...'' λέω με έναν αναστεναγμό

'' Ηρώ δεν μπορείς να το αποφεύγεις για πάντα... Στην ίδια πόλη είστε. Και εγώ εχθές μίλησα μαζί του και-'' ξεκινάει ο Θωμάς

'' Δεν θέλω να μάθω. Δεν ξέρω τι είπε σε εσένα αλλά εγώ ξέρω τι είπε σε εμένα...''

'' Βασικά και εχθές που με έδιωξες με το ζόρι για να βγω με τα παιδιά από το να κάτσω μαζί σου... αυτός δεν ήταν... δεν βγήκε καν οπότε ούτε σήμερα θα βγεί.''

'' Μπορεί να πήγε στην Σία!'' λέω ειρωνικά και μου φεύγει ένα γέλιο με το πόσο γελοία είναι η κατάσταση

The summer I met youWhere stories live. Discover now