'' Κατάλαβες; Κατάλαβα''
Κάθομαι στην καρέκλα του μπαλκονιού μου και πληκτρολογώ στο κινητό μου τον αριθμό της Κλειώς.
'' Έλα τι έγινε μιλήσατε;'' Με ρωτάει γεμάτη περιέργεια
'' Μπορείς να έρθεις πετώντας;'' Της απαντάω και γελάω
'' Σε πέντε'' λέει και κλείνει το τηλέφωνο
Μετά από ακριβώς πέντε λεπτά ακούω το κουδούνι, την μαμά μου να ανοίγει την πόρτα κα κάποιον να ανεβαίνει τρέχοντας τις σκάλες και να μπαίνει γρήγορα στο δωμάτιο μου.
'' Ακούω'' μου λέει η Κλειώ και προσπαθεί να σταθεροποιήσει την ανάσα της
'' Λοιπόν τον πήρα τηλέφωνο και μου είπε να πάω από το σπίτι του. Πήγα και καθίσαμε στο δωμάτιο του. Μιλήσαμε για όλα αυτά που έγιναν εχθές και του ανέφερα την άλλη εχθές. Μου είπε να μην δίνω σημασία κτλ. Τελικά του παραδέχτηκα ότι ζήλευα και ενώ έκανα να φύγω...'' λέω και σταματάω έχοντας ένα χαζό χαμόγελο στα χείλη στην ανάμνηση του τι ακολούθησε.
'' Έλα μην με σκας λέγε!!!''
'' Και με τράβηξε επάνω του και φιληθήκαμε!'' λέω και η Κλειώ αρχίζει να χοροπηδάει και να τσιρίζει!
'' Επιτέλους! Καιρός ήταν... Και τώρα δηλαδή είστε μαζί; Ζευγάρι;'' Ρωτάει με ενθουσιασμό
'' Είπαμε να κάνουμε μία καινούργια αρχή ... δεν ξέρω αν αυτό σημαίνει ζευγάρι... Τέλος πάντων να σου πω τι ακολούθησε!''
Και κάπως έτσι της εξηγώ όλα όσα ακολούθησαν. Με το νεροπίστολο κα όλα τα σχετικά!
'' Χαίρομαι πολύ για εσένα!'' μου λέει αφού τελειώνω και μου κάνει μία αγκαλιά!
Στην συνέχεια μιλάμε για διάφορα θέματα μέχρι που μας διακόπτει ένα χτύπημα στην πόρτα.
'' Ηρώ είναι πέντε και μισή και θα πάω με την κυρία Μαρία για μπάνιο. Κλειώ μου τα λέμε!''
'' Εντάξει μιλάμε μετά''
'' Τα λέμε κυρία Μυρτώ'' λέει η Κλειώ ενώ η μαμά μου κλείνει την πόρτα.
'' Τι κάνουν οι υπόλοιποι;'' Ρωτάω την Κλειώ
'' Καλά είναι! Ο Τέο με την Έλλη στα μέλια, ο Αχιλλέας σήμερα έχει ραντεβού με την Άννα άμα θυμάσαι και η Λυδία περιμένει έναν ξάδερφο της που θα έρθει για λίγες μέρες από την Αμερική!''
'' Τον ξέρεται;''
'' Όχι πρώτη φορά έρχεται''
'' Ααα οκ τότε''
VOCÊ ESTÁ LENDO
The summer I met you
RomanceΗ Ηρώ ήθελε πάντα ένα σπίτι κοντά στην θάλασσα. Όταν τελικά βρίσκει το ιδανικό μαζί με την μαμά της και περνάει εκεί το καλοκαίρι, γνωρίζει καινούργιους φίλους και... τον Στράτο. Τον όμορφο και αλαζόνα Στράτο. Ξέρει ότι δεν πρέπει αλλά επίσης ξέρει...