ΕΠΙΛΟΓΟΣ

1.1K 43 17
                                    

(εχθές το wattpad κόλλησε και για αυτό δεν κατάφερα να δημοσιεύσω το 49.)


Τώρα τι να πω;

Η αλήθεια είναι ότι νιώθω μία χαρμολύπη.

Αρχικά γιατί το πρώτο μου βιβλίο ήρθε στο τέλος του. Δεν περίμενα ποτέ ότι θα μπορούσα να το ολοκληρώσω και η αλήθεια είναι ότι πίστευα πως θα το διαβάσουν μόνο 5 άτομα. Αλλά τελικά είστε πολοί περισσότεροι εκεί έξω που είδατε το κορίτσι στο εξώφυλλο να περπατάει δίπλα στην θάλασσα και είπατε να το κλικάρετε.

Αλήθεια σας ευχαριστώ όλους μέσα από την καρδιά μου.

Ευχαριστώ για τα αστεράκια σας! (θυμάμαι όταν ανέβασα το πρώτο κεφάλαιο σε κάθε αστεράκι χοροπηδούσα σαν τρελή!)

Ευχαριστώ για τα υπέροχα σχόλια σας! Ήταν πολύ χρήσιμα και μου άρεσε που επικοινωνούσαμε!

Άμα μπορούσα θα σας έγραφα τον καθένα ξεχωριστά για να σας πω ευχαριστώ!

@στονάγνωστοαναγνώστη  λοιπόν αλλά και σε όλους τους γνωστούς!

Και τώρα τι να πώ για την αγαπημένη μου LittleWriter_18 ; Η καλύτερη φίλη-επιμελήτρια που θα μπορούσα να ζητήσω. Σε ευχαριστώ για όλες τις παρατηρήσεις και συμβουλές σου προτού δημοσιεύσω τα κεφάλαια μου. Θυμάμαι, όταν έγραψα το πρώτο κεφάλαιο και μετά της το έδειξα μου είπε: ''Αυτό είναι όλο κι όλο;'' Γιατί είχα γράψει γύρω στις 900 λέξεις. ''Πρέπει να γράψεις κι άλλο!'' μου είπε τότε.

Άμα όμως αρχίσω τώρα να τα λέω όλα αυτά δεν θα τελειώσω ΠΟΤΕ!

Απλά μία συμβουλή θέλω να τις δώσω: Πρέπει να αρχίσεις να διαβάζει πιο γρήγορα!

Τώρα πάμε στο καλό!

Το δεύτερο βιβλίο έρχεταιιιι!

Γιατί μην νομίζεται πως αυτό ήταν το τέλος του Στράτου και της Ηρώς.

Ο Χειμώνας έρχεται και είναι γεμάτος... απρόοπτα.

Ο ολοκληρωμένος τίτλος πλέον είναι: The winter I lost you    #TWILY

Δεν είναι τέλειο;

Και τώρα πάρτε χαρτί και στυλό και σημειώστε γιατί:

Το πρώτο κεφάλαιο θα ανέβει στις 7.2.2017, δηλαδή σε 2 εβδομάδες από σήμερα.

Πρεμιέρα λοιπόν για το The winter I lost you την Τρίτη, 7 Φεβρουαρίου!!!

Η περίλιψη θα ανέβει σε πολύ λίγο!

Και αλήθεια ακόμα δεν το πιστεύω πως τελείωσε το πρώτο!

Τα λέμε λοιπόν στο δεύτερο βιβλίο της σειράς!

Μην ξεχάσετε, τώρα που θα ανέβει η περίληψη να το βάλετε στην λίστα ανάγνωσης σας για να σας έρθει ειδοποίηση μόλις ανέβει το πρώτο κεφάλαιο!

Σας υπόσχομαι πως το δεύτερο βιβλίο θα είναι... επειδοσιακό!

Νομίζω αυτά προς το παρόν!

Τα λέμε σε πάρα πολύ λίγο καιρό!

Με αγάπη Ν.Τ ή lostauthor312

#TSIMY

#TWILY

The summer I met youWhere stories live. Discover now