"Lights go down. The show beggins"
Βρισκόμαστε μπροστά στο μεγαλύτερο θέατρο της χώρας! Ήδη υπάρχει πολύς κόσμος αλλά η ουρά προχωράει γρήγορα.
'' Δύο εισιτήρια παρακαλώ...'' λέει ο Στράτος
'' Τι κάνεις; Εγώ θα πληρώσω για το δικό μου...'' λέω χαμηλόφωνα
'' Σειρά μου!'' λέει και μου δίνει το ένα εισιτήριο και μπαίνουμε μέσα στην μεγάλη αίθουσα χέρι-χέρι.
Περιμένουμε να έρθουν και οι άλλοι και μετά κατευθυνόμαστε προς την αίθουσα παραστάσεων.
Είναι τεράστια, με πάρα πολλά καθίσματα τοποθετημένα αμφιθεατρικά. Κυριαρχεί το κόκκινο βελούδο τόσο στα καθίσματα όσο και στις κουρτίνες. Η σκηνή είναι τεράστια και είναι τοποθετημένα ήδη τα πρώτα σκηνικά. Στο βάθος υπάρχει ένα μαύρο πιάνο με ουρά και ένας προβολέας που χτυπάει επάνω του τραβώντας την προσοχή!
Το πιο εντυπωσιακό όμως είναι ο τεράστιος μεγαλοπρεπής πολυέλαιος στο κέντρο της αίθουσας. Είναι γεμάτος κρύσταλλα που φωτίζουν όλων τον χώρο παίζοντας ένα τρελό παιχνίδι με τις σκιές...
'' Είναι μαγευτικά...'' λέει η Έλλη καθώς κάθεται και όλοι συμφωνούμε με ένα νεύμα.
Σιγά σιγά η αίθουσα γεμίζει και χαμηλώνουν τα φώτα.
Η παράσταση αρχίζει!
Πρώτα μπαίνει στην σκηνή η Λυδία και κάθεται στο πιάνο παίζοντας μία απαλή μελωδία καθώς μπαίνουν και οι πρώτοι ηθοποιοί!
Στα μέσα της παράστασης η Λυδία παίζει ντουέτο με ένα άλλο αγόρι και στο τέλος του παραχωρεί το πιάνο με μία μικρή υπόκλιση προς το κοινό...
'' Βαρέθηκα λίγο...'' μου ψιθυρίζει ο Στράτος
'' Τι περίμενες; Χιουμοράκι; Σε παράσταση με πιάνο και με κουστούμια εμπνευσμένα από τον μεσαίωνα ήρθαμε... Εμένα πάντως μου αρέσει! Είναι ρομαντικό!'' λέω και του γελάω
'' Ναι αλλά η πρωταγωνίστρια κάνει λίγο σαν κομπλεξική και-''
'' Ησυχία! Για όνομα του Θεού...'' μας κάνει παρατήρηση ένας μεσήλικας από πίσω μας
Βάζω το δάχτυλό μου στα χείλη μου κάνοντας νόημα στον Στράτο να κάνει ησυχία και αυτός γυρίζει κουρασμένος τα μάτια του.
Χαμογελάω με την έκφραση του και γυρνάω μπροστά!
Γυρνάω προς τους υπόλοιπους και βλέπω την Κλειώ να έχει βάλει το κινητό της στην πιο χαμηλή φωτεινότητα και να παίζει ένα παιχνίδι, ενώ ο Αχιλλέας και ο Τέο χαζεύουν με ένα απλανές βλέμμα προς την σκηνή στηριζόμενοι στα χέρια τους. Η Έλλη φαίνεται να το απολαμβάνει! Μα που στο καλό είναι ο Λουκ;
YOU ARE READING
The summer I met you
RomanceΗ Ηρώ ήθελε πάντα ένα σπίτι κοντά στην θάλασσα. Όταν τελικά βρίσκει το ιδανικό μαζί με την μαμά της και περνάει εκεί το καλοκαίρι, γνωρίζει καινούργιους φίλους και... τον Στράτο. Τον όμορφο και αλαζόνα Στράτο. Ξέρει ότι δεν πρέπει αλλά επίσης ξέρει...