"Date instructions"
Η ώρα πέρασε και έστειλα κάτι μηνύματα στον Στράτο για να δω τι έγινε αλλά δεν πήρα απάντηση... Με σκοτώνει που δεν ξέρω τι γίνεται και πιο πολύ που δεν είμαι κοντά του. Κοιτάω το βραχιόλι στο χέρι μου και χαμογελάω στην ανάμνηση της χθεσινής νύχτας!
Σηκώνω το τηλέφωνο μου που χτυπάει και βλέπω πως είναι η Κλειώ.
'' Έλα Ηρώ, τι έγινε με την μαμά του Στράτου;'' Με ρωτάει μόλις το σηκώνω
'' Δεν ξέρω δεν απάντησε ακόμα στα μηνύματα...''
'' Εύχομαι να είναι καλά... Εσύ τι κάνεις;'' ρωτάει τελικά για να αλλάξει το κλίμα.
'' Μια χαρά... Είπαμε με τον Στράτο πως επειδή αυτή θα είναι η τελευταία εβδομάδα εδώ θα κάνουμε κανένα πάρτι στην θάλασσα και άλλα πράγματα. Και το τελευταίο βράδυ μου είπε να το αφήσω επάνω του!''
'' Πόπο τέλεια! Θα μου λείψεις ρε...''
'' Και εμένα... δεν πειράζει θα έρχομαι και θα έρχεσαι! Για πες τώρα εσύ πως περνάτε;''
'' Πάρα πολύ ωραία! Το νησί είναι τέλειο και η παρέα ακόμα καλύτερη!''
'' Χαίρομαι πολύ για εσάς! Ο Θωμάς καλά;''
'' Ναι είναι στο νερό... Λοιπόν σε κλείνω για να μπω και εγώ... Φιλάκια πολλά τα λέμε!''
'' Οκ δώσε φιλιά στον αδερφό μου!'' λέω και το κλείνουμε.
Αφήνω το κινητό στο τραπέζι του σαλονιού και πάω στην κουζίνα και μου ετοιμάζω ένα σάντουιτς. Ακούω τον ήχο για τα μηνύματα και τρέχω ένα μίνι sprint και ξεκλειδώνω γρήγορα το κινητό μου.
« Ηρώ, μόλις ήρθα σπίτι με την μαμά μου, όλα πήγαν καλά ευτηχός... Λέω να κάτσω μαζί της. Πιστεύω δεν σε πειράζει... Σ'αγαπώ...»
« Εννοείται πως δεν με πειράζει... Πάντως άμα θες μπορώ να περάσω από εκεί...» απαντάω γρήγορα
Περιμένω ένα γεμάτο πεντάλεπτο πάνω από την οθόνη σαν μανιακή αλλά τελικά έρχεται η απάντηση...
« Θα το ήθελα άμα μπορείς...»
Απαντάει και βγάζω έναν αναστεναγμό ανακούφισης!
Τελειώνω γρήγορα το σάντουιτς και τρέχω στο δωμάτιο για να ντυθώ... Φοράω κάτι πολύ απλό και βγαίνοντας από το σπίτι φοράω τα ακουστικά στα αυτιά μου.
Μετά από λίγο χτυπάω την πόρτα του σπιτιού του.
'' Έλα μέσα...'' λέει ο Στράτος και μου ανοίγει.
VOUS LISEZ
The summer I met you
Roman d'amourΗ Ηρώ ήθελε πάντα ένα σπίτι κοντά στην θάλασσα. Όταν τελικά βρίσκει το ιδανικό μαζί με την μαμά της και περνάει εκεί το καλοκαίρι, γνωρίζει καινούργιους φίλους και... τον Στράτο. Τον όμορφο και αλαζόνα Στράτο. Ξέρει ότι δεν πρέπει αλλά επίσης ξέρει...