" Cause your a sky full of stars"Υπάρχουν ήδη πολλά παιδιά σε παρέες τις λεγόμενες κλίκες. Στο κέντρο υπάρχει μία τεράστια φωτιά που φωτίζει όλο τον γύρω χώρο. Λίγο πιο πέρα υπάρχουν τρία μεγάλα βαρέλια γεμάτα πάγο και αναψυκτικά ή μπύρες. Δίπλα ακριβώς υπάρχει ένα τραπέζι με διάφορα σνακ επάνω. Παντού έχουν τοποθετηθεί ηχεία και παίζει μοντέρνα μουσική σε ωραία ένταση. Πολλά παιδιά επίσης κάθονται κάτω ενώ άλλα μπαίνουν στην θάλασσα...
'' Θες να πάμε να χαιρετίσουμε τα παιδιά;'' Με ρωτάει ο Στράτος και του νεύω καταφατικά.
'' Άντε ελάτε καθίστε!'' λέει η Λυδία με ένα χαμόγελο
'' Ήρθαμε να πούμε ένα γεια και μάλλον θα πάμε κάπου αλλού...'' λέει ο Στράτος προτού προλάβω να απαντήσω.
'' Καλά θα κάνετε!'' λέει η Έλλη και γελάμε.
'' Έρχομαι σε μισό λεπτό...'' λέει ο Στράτος και πάει στον Αχιλλέα και τον Τέο που είναι μαζί με κάτι άλλα αγόρια που μάλλον τα ξέρει γιατί χαιρετιούνται θερμά.
'' Ο Λουκ δεν ήρθε;'' Ρωτάει η Έλλη την Λυδία
'' Όχι... είπε πως θα κάτσει σπίτι...'' λέει και με κοιτάει
'' Τι;'' Ρωτάω
'' Ήταν σκληρό αυτό που έκανες Ηρώ...'' λέει η Λυδία
'' Πλάκα μου κάνεις έτσι; Ήξερε πως είχα σχέση με τον Στράτο και του είχα ξεκαθαρίσει την θέση μου δύο φορές...''
Λέω και την βλέπω να κατεβάζει το κεφάλι. Κατά βάθος το ήξερε...
'' Έχει δίκαιο Λυδία...'' λέει η Έλλη
'' Πάμε;'' Λέει ο Στράτος
'' Ναι!'' λέω με ένα χαμόγελο
Πηγαίνουμε λίγο πιο πέρα από τα άλλα παιδιά και καθόμαστε κάτω κοιτώντας προς την θάλασσα και τον ουρανό που είναι γεμάτος αστέρια.
'' Γιατί θα το χρειαστώ το μαντίλι;'' Ρωτάω
'' Είναι κάτι σαν έθιμο... ένα παιχνίδι. Άμα δεις όλες η κοπέλες έχουν ένα στο χέρι τους...'' λέει και καθώς κοιτάω βλέπω όντως όλες να έχουν ένα δεμένο στο χέρι.
Επίσης παρατηρώ πως υπάρχουν τρία χρώματα. Το ροζ, το πορτοκαλί και το πετρόλ σαν αυτό που μου έδωσε ο Στράτος.
'' Γιατί υπάρχουν διαφορετικά χρώματα;'' Ρωτάω
'' Λοιπόν το ροζ συμβολίζει την αγάπη και τον ρομαντισμό μεταξύ ενός αγοριού και μιας κοπέλας. Να ας πούμε η Έλλη έχει ένα τέτοιο απο τον Τέο. Το πορτοκαλί συμβολίζει την χαρά και την φιλία θα έλεγα μεταξύ ενος αγοριού και ενός κοριτσιού. Άμα δεις η Λυδία έχει τέτοιο.'' Λέει και σταματάει
VOCÊ ESTÁ LENDO
The summer I met you
RomanceΗ Ηρώ ήθελε πάντα ένα σπίτι κοντά στην θάλασσα. Όταν τελικά βρίσκει το ιδανικό μαζί με την μαμά της και περνάει εκεί το καλοκαίρι, γνωρίζει καινούργιους φίλους και... τον Στράτο. Τον όμορφο και αλαζόνα Στράτο. Ξέρει ότι δεν πρέπει αλλά επίσης ξέρει...