"Drunk in love or just drunk?"
Στράτος pov
Χορεύαμε εδώ και ώρα με την Ηρώ και πραγματικά πιστεύω πως έχει μεθύσει... Νομίζω πως συνολικά κατέβασε τέσσερις μπύρες και μιας που δεν είναι μαθημένη στο ποτό την χτύπησαν κατευθείαν στο κεφάλι.
Την βλέπω να χορεύει ανάμεσα σε όλα τα άλλα κορίτσια, και πραγματικά είναι η μόνη που ξεχωρίζει στα μάτια μου...
'' Κουράστηκα...'' λέει σε έναν περίεργο και παιδικό τόνο και κάθεται δίπλα μου ακουμπώντας το κεφάλι της στον ώμο μου.
'' Επειδή χορεύεις εδώ και ώρα για αυτό...'' λέω και θέλω τόσο πολύ να τυλίξω το χέρι μου γύρω από τον ώμο της αλλά δεν το κάνω τελικά.
'' Και εσύ που το ξέρεις; Με παρακολουθείς;'' Ρωτάει και μετά σκάει στα γέλια
Απλά χαμογελάω και γυρνάω το κεφάλι μου ξανά μπροστά.
'' Διψάω. Πάω να πάρω μια μπύρα!'' λέει αποφασιστηκά και πάει να σηκωθεί.
'' Επ επ τι λες; Νερό θα πιείς.'' Λέω και της δίνω το μπουκαλάκι μου.
'' Μπύρα πίνει ο κόσμος. Όχι νερό'' λέει έντονα και πλέον είμαι σίγουρος πως είναι μεθυσμένη. Άμα πιεί και άλλη μπύρα θα πέσει κάτω. Πάει να σηκωθεί αλλά μάλλον ζαλίστηκε και ξανά κάθεται κάτω.
'' Ζαλίστηκα.'' Λέει
'' Νερό.'' Λέω και της δίνω το μπουκάλι. Μου βγάζει την γλώσσα και μετά το κατεβάζει μονορούφι.
'' Είσαι πολύ ξενέρωτος τελικά...'' λέει και την κοιτάω με μισό χαμόγελο
'' Αα ναι; Δηλαδή να σε αφήσω να αποτελειωθείς στις μπύρες;''
'' Ναι γιατί όχι;'' Λέει και πάει να σηκωθεί αλλά πάλι ζαλίζεται και ξανά κάθεται
'' Επ τι γίνεται;'' Λέει ο Θωμάς και στηρίζει τα χέρια του στην μέση του.
'' Γειααα'' λέει η Ηρώ και ξανά ξαπλώνει στον ώμο μου
'' Είναι μεθυσμένη...'' λέω
'' Μα καλά δεν την πρόσεχες;'' Με ρωτάει
'' Πας καλά; Εννοείται. Μόνη της έπαιρνε τις μπύρες.''
'' Πρέπει να την πάω σπίτι. Πάω να πω την Κλειώ πως άκυρο αυτό που κανονίσαμε...'' λέει και γυρνάει για να φύγει.
'' Ασε θα την πάω εγώ... αν δεν σε πειράζει...'' λέω
'' Ναι άσε να με πάει αυτός!'' λέει τραγουδιστά η Ηρώ
BINABASA MO ANG
The summer I met you
RomanceΗ Ηρώ ήθελε πάντα ένα σπίτι κοντά στην θάλασσα. Όταν τελικά βρίσκει το ιδανικό μαζί με την μαμά της και περνάει εκεί το καλοκαίρι, γνωρίζει καινούργιους φίλους και... τον Στράτο. Τον όμορφο και αλαζόνα Στράτο. Ξέρει ότι δεν πρέπει αλλά επίσης ξέρει...