ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΑΡΑΝΤΑ ΠΕΝΤΕ

456 45 3
                                    

"Part 1"

Έχει περάσει ήδη αρκετός καιρός από την τελευταία μου εβδομάδα στην Χαλκιδική...

Τώρα είναι μέσα Οκτωβρίου και έχω μπει για τα καλά στο πρόγραμμα της τρίτης λυκείου. Τα φροντιστήρια ακολουθούν το ένα το άλλο και η ώρες προπόνησης μου φαίνονται σαν μικρές σανίδες σωτηρίας...

Με τον Στράτο όλα πάνε καλά... Απλά έχουμε να μιλήσουμε στο τηλέφωνο δύο μέρες γιατί εγώ γράφω διαγωνίσματα στο φροντιστήριο και αυτός έχει εργασίες για την σχολή του... Δεν έχουμε χρόνο να φάμε... κυριολεκτικά.

Και ναι, τελικά πέρασε στην σχολή που ήθελε! Απλά τώρα βρίσκεται σε ένα παράρτημα της στην Πάτρα το οποίο όμως δεν έχει και μεγάλη διαφορά από αυτό της Αθήνας. Σπουδάζει πρώτο έτος Χημεία και έχει ήδη αρκετές εργασίες να τελειώσει...

Η Κλειώ βρίσκεται περίπου στην ίδια κατάσταση με εμένα... Διάβασμα και πάλι διάβασμα! Το ίδιο βέβαια και η Λυδία με την Έλλη... Με τον Θωμά τα πάνε πάρα πολύ καλά και η απόσταση δεν τους έχει επηρεάσει ούτε στο ελάχιστο! Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη για αυτούς...

Ο Τέο σπουδάζει πλέον στην Αθήνα στο Πολυτεχνείο και ο Αχιλλέας στην Πάτρα, σαν τον Στράτο. Από ότι μιλάμε τα πάνε και αυτοί πάρα πολύ καλά!

'' Ηρώ μπορείς να σηκωθείς στο πίνακα να λύσεις αυτή την άσκηση;'' Με ρωτάει η καθηγήτρια των Μαθηματικών μου βγάζοντας με από τον ειρμό των σκέψεων μου...

'' Ναι...'' απαντάω και κατευθύνομαι προς τον πίνακα.

Λύνω σχετικά γρήγορα την άσκηση και μετά ξανά κάθομαι στην θέση μου.

'' Λοιπόν παιδιά αύριο, ημέρα Παρασκευή θα γράψετε ένα τεστ. Κανονικά θεωρείται απροειδοποίητο αλλά σας ενημερώνω από τώρα. Κανονίστε να είστε διαβασμένοι γιατί θα επηρεάσει σημαντικά τον βαθμό σας στο τέλος του τετραμήνου.'' Μας ανακοινώνει η καθηγήτρια και με τον ήχο του κουδουνιού μας αφήνει να βγούμε...

Σήμερα όλο το σχολείο σχολάει με πεντάωρο λόγο συνέλευσης των καθηγητών. Έτσι όλοι είναι μαζεμένοι στην αυλή. Βρίσκομαι μπροστά στο κυλικείο και παίρνω ένα μπουκάλι νερό. Το πληρώνω και μετά κατευθύνομαι προς την κεντρική πύλη για να φύγω.

Το συνήθειο των αγοριών να κάθονται μαζεμένα δεξιά από την πύλη όταν σχολάμε και κάποιον κοριτσιών από δίπλα τους μπορεί να χαρακτηριστεί πλέον ηλίθιο.

Κάθονται και σχολιάζουν όποιον βγαίνει και μπαίνει. Μέχρι που μια φορά κυνηγούσαν ο ένας τον άλλον και ρίξανε κάτω μία καθηγήτρια. Δεν μπορώ να πω, είχε πλάκα, αλλά και πάλι την λυπήθηκα στην καημένη.

The summer I met youDonde viven las historias. Descúbrelo ahora