ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΡΙΑΝΤΑ ΕΞΙ

556 48 2
                                    

"Through the broken pieces light comes in..."

Πέρασε μία μέρα από το συμβάν στην θάλασσα και ο πόνος έχει χαθεί ελάχιστα αλλά αυτός από το μυαλό μου καθόλου.

Βγαίνω στο μπαλκονάκι μου και διαβάζω ένα βιβλίο που μου έφερε ο Θωμάς τελευταία... και μαντέψτε! Η ηρωίδα μόλις χώρισε με το αγόρι της! Γελάω...

Μπαίνω μέσα στο δωμάτιο και βλέπω πως επικρατεί ένα μικρό χάος σε αντίθεση με το υπόλοιπο σπίτι που είναι εντάξει. Παίρνω το κινητό μου και βάζω το αγαπημένο μου τραγούδι τέρμα... πηγαίνω όλα τα πεταμένα ρούχα στα άπλυτα και στρώνω το κρεβάτι μου. Μετά καθαρίζω την σκόνη από το ράφι του γραφείου και ανοίγω τέρμα τα πατζούρια...

Μπαίνει φως... Η διάθεση μου είναι πολύ καλύτερα...

Επειδή ίδρωσα λέω να κάνω ένα μπάνιο. Αφού τελειώνω με τα μαλλιά και το σώμα μου πλένω με ένα gel το πρόσωπο μου. Τυλίγομαι με το μπουρνούζι μου και βγαίνω από την μπανιέρα. Την γεμίζω μετά μέχρι επάνω με νερό και ρίχνω ένα bath bomb μέσα με άρωμα κακάο... Ήταν δώρο μαζί με την κρέμα που πήρα επειδή άρεζε πιο πολύ στον... Τέλος πάντων. Μπαίνω μέσα και κάθομαι μέχρι να μουλιάσω...

Μετά χτενίζω και στεγνώνω τα μαλλιά μου και τα αφήνω στο φυσικό τους. Φοράω την τζιν σαλοπέτα μου με μία κόκκινη μπλούζα από μέσα και τα σταράκια μου. Τέλος βάζω λίγη μάσκαρα...

'' Έλα Κλειώ! Τι κάνεις;'' Λέω μόλις σηκώνει το τηλέφωνο

'' Εγώ μια χαρά! Εσύ;''

'' Την παλεύω ακόμα! Πάμε βόλτα;''

'' Εννοείται! Είμαι ήδη έτοιμη από πριν οπότε βγες.'' Λέει με φανερό ενθουσιασμό και μου το κλείνει.

Μάλλον για να μην προλάβω να αλλάξω γνώμη...

Περπατάμε παραλιακά και συζητάμε.

'' Πότε φεύγετε τελικά με τον Θωμά;'' Την ρωτάω

'' Φεύγουμε αύριο το βράδυ και θα έρθουμε σε τρείς μέρες''

'' Ααα τόσο γρήγορα; Και δεν μου το είπατε πιο νωρίς;'' Λέω ξαφνιασμένη

'' Σου το είπαμε αλλά μάλλον δεν πρόσεχες. Και σε ρωτήσαμε άμα σε πειράζει και μας είπες όχι!''

'' Ααα ναι; Απάντησα κιόλας;'' Λέω γελώντας και τώρα καταλαβαίνω πόσο αφηρημένη ήμουν.

'' Λοιπόν τι γίνεται με τον Στράτο;'' Με ρωτάει

'' Δεν ξέρω... Μου έστειλε μήνυμα εχθές για να συναντηθούμε σήμερα αλλά είπα πως θα δούμε...''

The summer I met youWo Geschichten leben. Entdecke jetzt