"What about me, loving you, forever?"
Βλέπω την Κλειώ να μπαίνει μέσα φορτωμένη με μία χειραποσκευή και την τσάντα της.
'' Θα φύγετε από εδώ κατευθείαν εε;'' Ρωτάω και μου νεύει καταφατικά
'' Ο Θωμάς είναι έτοιμος;'' Ρωτάει
'' Τον άκουσα που μπήκε στο μπάνιο οπότε ετοιμάζεται...''
'' Τέλεια! Ακούω τώρα...'' μου λέει χτυπώντας παλαμάκια και καθόμαστε στον καναπέ
Της εξηγώ όλα τα χθεσινοβραδινά γεγονότα και για σήμερα το πρωί που τελικά τα βρήκαμε!
'' Και τέλος πρέπει να σου πω το πιο σημαντικό!'' λέω γεμάτη ενθουσιασμό
'' Λέγε!''
'' Καλησπέρα κορίτσια!'' λέει ο Θωμάς κατεβαίνοντας με μία βαλιτσούλα στο χέρι.
'' Βάλε παπούτσια σε λίγο θα φύγουμε!'' λέει η Κλειώ αγχωμένα
'' Μάλιστα μαμά!'' λέει ο Θωμάς και η Κλειώ του βγάζει κοροϊδευτικά την γλώσσα!
Είναι τόσο τέλειοι μαζί!
'' Λοιπόν... μου είπε πως θέλει να βγούμε ένα κανονικό ραντεβού! Σήμερα στης οκτώ και μισή θα έρθει να με πάρει!''
'' Αχ τι γλυκό! Τέλεια! Χαίρομαι τόσο πολύ που τα ξανά βρήκατε!'' λέει η Κλειώ
'' Ναι μωρέ! Γούτσου γούτσου!'' κοροιδεύει ο Θωμάς και του πετάμε και οι Κλειώ και εγώ ταυτόχρονα από ένα μαξιλάρι και έτσι εξαφανίζεται.
''Επίσης εγώ λέω να βάλεις εκείνο το τέλειο υφασμάτινο σορτσάκι που έχεις, με ότι θες από επάνω!''
'' Βασικά ξέρω ακριβώς τι θα φορέσω!'' λέω με νόημα και η Κλειώ χαζογελάει!
'' Λοιπόν πρέπει να φύγουμε αλλιώς θα χάσουμε την πτήση...'' ξανά εμφανίζεται ο Θωμάς
Αγκαλιαζόμαστε με την Κλειώ τόσο σφιχτά και ξέρω πως θα μου λείψει!
'' Δεν θα φύγουμε για πάντα Ηρώ!'' λέει ο Θωμάς και μετά αγκαλιάζω και αυτόν. Αφού βέβαια πρώτα του ανακατέψω το μαλλί για να τον εκνευρίσω!
'' Λοιπόν καλό ταξίδι και να περάσετε αξέχαστα!'' τους λέω και τους βλέπω να βγαίνουν έξω από τον φράχτη.
Τους χαιρετάω και ο Θωμάς κορνάρει και βλέπω το αυτοκίνητο να φεύγει...
Η υπόλοιπη ώρα περνάει πάρα πολύ βαρετά γιατί δεν ξέρω τι να κάνω... Διάβασα λίγο το βιβλίο μου, μετά μπήκα λίγο στα social media και τέλος είδα και ένα καινούργιο επεισόδιο από μία σειρά... αν και για να πω την αλήθεια δε ήμουν και πολλή συγκεντρωμένη, γιατί το μυαλό μου έτρεχε συνέχεια στο σημερινό βράδυ!
VOUS LISEZ
The summer I met you
Roman d'amourΗ Ηρώ ήθελε πάντα ένα σπίτι κοντά στην θάλασσα. Όταν τελικά βρίσκει το ιδανικό μαζί με την μαμά της και περνάει εκεί το καλοκαίρι, γνωρίζει καινούργιους φίλους και... τον Στράτο. Τον όμορφο και αλαζόνα Στράτο. Ξέρει ότι δεν πρέπει αλλά επίσης ξέρει...