'' If at first you don't succeed, fix your ponytail and try again''
Σήμερα η μέρα προβλέπεται πολύ μεγάλη! Όχι μόνο ξεκινάω προπονήσεις αλλά έρχεται και ο αδερφός μου ο Θωμάς, είμαι ενθουσιασμένη!
Εχθές με τον Στράτο καθίσαμε στην παραλία μέχρι της εννιά και μετά αυτός έπρεπε να βοηθήσει με κάτι δουλειές έναν θείο του οπότε δεν κάναμε τίποτα άλλο. Αλλά δεν πειράζει! Πλέον μπορώ να είμαι σίγουρη πως με θεωρεί κοπέλα του. Είμαστε ζευγάρι...!
Σηκώνομαι από το κρεβάτι και πάω στο μπάνιο. Πλένω τα δόντια μου και το πρόσωπο μου. Η μαμά μου κοιμάται ακόμα άσχετα το ότι είναι δώδεκα και αυτή συνήθως σηκώνεται από της οκτώ. Τελευταία κοιμάται πολύ αργά και περνάει πολύ ώρα στο λάπτοπ... δε ξέρω τι έπαθε...
Βγαίνω έξω στο μπαλκόνι του δωματίου μου, κάθομαι στην καρέκλα και χαζεύω την θάλασσα. Η ώρα περνάει βασανιστικά αργά. Διαβάζω ένα βιβλίο που το έχω παρατήσει εδώ και καιρό αν και θέλω να μάθω πολύ τι γίνεται.
'' Ηρώ γιατί δεν με ξύπνησες;'' Με ρωτάει ξαφνικά η μαμά μου και επειδή ήμουν απορροφημένη στο βιβλίο δεν την πρόσεξα που ήρθε μέσα στο δωμάτιο.
'' Αμάν ρε μαμά με τρόμαξες... Δεν σε ξύπνησα γιατί πολύ απλά ποτέ δεν σε ξυπνάω εγώ. Πάντα μόνη σου σηκώνεσαι όπως και τώρα. Και γιατί αγχώθηκες έχεις να κάνεις κάτι άλλο πέραν το να πας στην θάλασσα;''
'' Τέλος πάντων... εύχομαι να προλάβω...'' και προτού προλάβω να ρωτήσω τι να προλάβει, έχει βγει από το δωμάτιο.
Διαβάζω για αρκετή ώρα ακόμα μέχρι που θυμάμαι τον Θωμά...
Μήνυμα προς: Θωμάς
«Έλα πότε θα έρθεις; 🔜»
« Κατά της πέντε θα είμαι εκεί!»
« Τέλεια σε περιμένουμε!»
Αφήνω το κινητό μου στο τραπεζάκι και συνεχίζω να διαβάζω. Μετά από μισή ώρα...
Μήνυμα από: Στράτος
«Τι θα έλεγες για καμιά βόλτα (έκπληξη); 😋»
« Αχ θέλω πάρα πολύ να σε δω αλλά σε δύο ώρες θα έρθει ο αδερφός μου και μετά έξι και μισή έχω την πρώτη μου προπόνηση οπότε δεν γίνεται...😖»
« Εντάξει δεν πειράζει μπορεί και να σε δω τελικά!😏»
« Που;;🙌» ρωτάω ενθουσιασμένη!
« Έκπληξη!🎁»
« Αχ αυτές οι εκπλήξεις σου...!»
Τώρα πια πετάω στα ουράνια!
VOCÊ ESTÁ LENDO
The summer I met you
RomanceΗ Ηρώ ήθελε πάντα ένα σπίτι κοντά στην θάλασσα. Όταν τελικά βρίσκει το ιδανικό μαζί με την μαμά της και περνάει εκεί το καλοκαίρι, γνωρίζει καινούργιους φίλους και... τον Στράτο. Τον όμορφο και αλαζόνα Στράτο. Ξέρει ότι δεν πρέπει αλλά επίσης ξέρει...