Olyannyira elkap az öröm, mikor azt mondják pihenő hét van, mégis itt ülök egy kisbuszban Suval és a többiekkel, hogy elmenjünk valami parkba fotózás miatt. Mikor reggel 6:30-kor Ji Woo felhív, hogy keltsem a fiúkat, mert közbe jött valami fotózás és mivel jövőhéten lett volna esedékes, de akkor szar időt mondanak áttették mára.
És még egy plusz lánycsapatot is ránksóztak. Mondhatom, rebdesek az örömtől.
Még csak 8:30 és kurvára de aludni akarok. A fiúk, ahhoz képest eléggé hiperaktívak. Rákattantak valami számra és most azt hallgatják.
Szerencsére leghátul ülünk, így nem hallják, hogy mit beszélünk.
- Milyen?
- Micsoda?
- V-vel együtt lenni? - Suttogom.
- Nem én nem V-vel vagyok együtt. Hanem Tae Hyunggal. V egy énekes én nem a sztárral, hanem a valódi személlyel vagyok együtt.
- Értem.
- Egyébként csodálatos.
- Sose gondoltam volna, hogy valaha eljutunk idáig.
- Nekem mondod?
- Su!
Su helyét mellettem váltja Jimin.
- Rajzolhatok neked cica bajusszot? - Mutatja fel a szemhéjtusomat.
- Azt honnan szerezted?!
- J-hope adtad vissza a táskám! - Minden cuccom másnál volt. - Hallod?!
- Ez meg mi? - Elő húzza... Atyaég. - Egy piros tanga woow! Te ilyeneket hordasz? - Jungkook élénk köhögésbe kezd.
- J-hope megvan a halálod órája!! - Mire odaérek átpasszolja Taenek, és így tovább. Su is próbál segíteni, mégse sikerült visszakapnom. A végén inkább megálltam, úgy is volt már mindenkinél. - Tessék! - Dobja felém Jin, felemelem a kezem, de az utólsó pillanatban Jungkook kikapja a kezemből és a magasba emeli. Lábujjhegyre állva se tudom megkaparintani, végül engem és Sut kicselezve a farzsebébe teszi és leül.
- Na oda nem fogok nyúlni. - Rázza a fejét Su.
- Én se, arra mérget vehetsz.
Összegyűjtöm a szétrámolt cuccaimat és mérgesen behuppanok Jimin mellé.
- Akkor kifesthetlek?
- De akkor jól nézzek ki. - Kacsintok. Rám emeli gyermekien csillogó szemeit és munkához lát.
10 percnél tuti, hogy több idő alatt festett rám hat vonalat és néhány pöttyöt, de nagyon jól nézne ki, ha nem rajtam lenne.A fotózás elején kikészültem a lányoktól. Szerencse, hogy csak egy egyenruhás fotózás volt különben vízbefolytottam volna magam.
A csajok összegyültek tracspartizni, mi meg megyünk a fiúkhoz segíteni a keválasztott szettek felvételében.
- Beakasztod a kantárt?
Lerendezem Jimin kantárját, azután Nam Joon ingjét igazítom meg.
- Te ezt komolyan gondoltad? - Mutatja felém a fekete fehér pöttyös csokornyakkendőt.
- Halál komolyan.
- Biztos, hogy nem rakod rám.
- Ha már elloptad a bugyim te segg, akkor fel fogom kötni.Hiába ellenkezett a csokornyakkendő ott virít rajta.
Elégedetten nézek végig a fiúkon.
- Szentem jó, szented? - Vigyorgok.
- Kezdőthet a fotózás. - Csap a kezembe.Míg a fiúk pózolnak én kifekszek a víz parton. Su Ji Wooval tárgyal valamit.
- Na jó mostmár komolyan! - Su puffogva levágódik mellém.
- Na mi az?
- Még ma van egy kis munkám.... Most én szívtam meg...
- Há! - Ülök fel. - Ez az! Szabad a délutánom!! - Éneklem. - Bibibí! Múltkor én szoptam!
- Te mocsok! - A csikizése hatására kifekszek a füvön.
- Ne, létszi! - Elmászok tőle. - Azt nézd!
- Mutatok a fiúk felé. Jungkook bluetooth-os hangszórót hallgatva selfie bottal a kezében videózza magukat, ahogy hülyéskednek.
- Mi az a tánc Taenél? - Néz rémülten.
- A te urad! Lehet ilyeneket lejt neked este. - V perverz nézését utánozva várom a reakcióját.
- Hülye!.
- Hé! - A karom bepirosodott, ahol rámcsapott.
- Wáá! - Lök meg Suga egyenesen a víz felé, de hála a jó Istennek nem ülök seggre a vízben. Csak a cipőm ázik szarrá. Hát na van ilyen.
Su rosszabbul járt, mert J-hope olyan szinten meglökte, hogy velem ellentétben ő elesett. De J-hope se marad sokáig száraz, mert Tae megbosszúlja barátnője elbukását, így ő is a vízben landol.
Gyorsan eliszkolok a víz közeléből, olyan 20 méterre és a többieket nézem.
- Olyan gyerekesek. - Hallatszik ki a lányok beszélgetéséből. - Nem fura, hogy ennyire jóban vannak a ruhásokkal? - Ruhások? Kiül egy szép fintor az arcomra.
- Igen lehet, hogy gyerekesek vagyunk. - Szól közbe Nam Joon. - És jóban vagyunk a "ruhásokkal", de még mindig jobb, mintha itt ülnénk és a hülye nyávogásotokat hallgatnánk.
- Azt hitted ennyivel megúszod? - Jungkook hírtelen előttem terem fellök a vállára és cipelni kezd a víz felé.
- Ne! Létszi! - Vergődök. Addig bemegy a vízbe, hogy a térdéig ér.
- Ezt a kötekedésekért kapod és amiért rámerőszakoltad ezt a pöttyös vackot.
- Létszi...
Mázli, hogy nem hittem azt, hogy nem fog belelökni. Mert bedobott, minden megbánás nélkül.- Most, amikor utólérlek esküszöm, hogy alulról fogod szagolni az ibolyát. - Robogok utána, azonban Jimin megnehezíti a dolgot, mivel ráugrik a hátamra, így már Jiminnel " sietek" Jungkook után. Tök feleslegesen. Jelzek Sunak Jimint pedig J-hope felé invitálom.
- Érted?
Su csak bólint.
Mendegélek kicsit a vízben, míg Jungkook közelébe érek és Su hírtelen poénból fellök.
- Áú!! - Zuhanok a vízbe.
- Jól vagy?
- Fáj a bokám! - Egyébként tényleg fáj.
- Mi van már kétbalkezes? Állj fel! - Kinyújtom a kezem Jungkook felé azzal a szándékkal, hogy állítson fel. Szerencsémre az udvariasság megjelenik. Így megfogja a kezem. Jelezve Sunak megrántom a kezét, Su pedig hátúlról meglöki így elesik arccal a vízbe.
- Ezaz!! - Felállok a vízből belecsapok Subinyó kezébe és leejtjük örömtáncként a Crow tit táncából egy részletet.
- Most kinyiffansz... - Elszaladok Jungkook elől és leülök, Jin mellé a fűbe.
- Védj meg asszony. - Bújok hozzá.
- Ti tudjátok a táncot? - Kifekszik előttünk Jimin.
- Nem sokat csak néhány részletet.
- Hmmm... - A mi kis csapatunk minden tagja körénk gyűl.
- Kiökörködtétek, magatokat? Ugye tudjátok, hogy nem lehet a tóban fürödni.. - Mindannyiónknak odalök egy plédet. - Menjetek fiúk öltözzetek át, ti pedig. - Megdob egy kulccsal.
- Ha?
- Menjetek gyorsan haza átöltözni, majd gyertek a szokásos gyűléshelyre az elnök megakar veletek beszélni valamit. - Adja ki az utasítást Ji Woo.
- Rendben. - Suval elsietünk.
- Vajon mit akarnak?
- Bármi legyen is, csak ne kelljen még egy lánycsapatot bevállalnom.
- Jajj nekem ne is mond, ma egész délután küszködhetek velük.<••×••>
- Na nem. Komolyan?
- De úgy volt, hogy most ezen a héten szünet van. - Háborgok.
- Ez a kikapocsolódás része. Legalább a fiúk egy kicsit kint lesznek a szabadban.
- Ma is kint voltak! - Su is kivan.
- Én nem akarom a szünetet végig "bébicsőszködni".
- Pedig Yun, Su muszáj lesz. Jobb, ha jól felrakodtok és hamar lepihentek mert holnap korán keltek!Kipuffogva az étteremből a fiúkba botlunk.
- Na, mi volt?
- Su elfintorodik.
- Mondjátok már! - Sürgetnek.
- Kempingezni megyünk! - Nyögöm ki.Halihó rozák! 😄
Tudom ez a rész elég kaki, uncsi és még rövid is lett, de remélem tetszik. 😏😳
Megmondom őszintén annyira nincs most kedve az embernek semmihez, mivel jön a suli, hogy még az ihlete is elszáll. 😦😥
De azért jelezzetek, ha tetszik.
Miért nincs még minimum 3 hónap szünet? Na mindegy...😵
By:JeonSeoYun 💙
YOU ARE READING
Is the life always hard?
FanfictionÁtírás alatt. It's coming soon... „- Miért veled... - Kezdem kiabálva. - Miért veled érzem jól magam hiába idegesítesz? Miért veled érzem magam biztonságban? Miért melletted vagyok boldog? Ha belépek egy helyiségbe miért téged kereslek legelőször? M...