27. Rész: Rosszkor lenni rossz helyen...

211 29 19
                                    

Sziasztok! (Már ha van még valaki, aki olvassa szegény könyvecském😔). Szóval, kb. olyan kétezer éve volt utóljára rész.
Ne haragudjatok, rengeteg dolgom volt és mindenki az utolsó napokon találja ki, hogy tz-t irat.🤕
Ha volt egy szabat percem örültem, ha kifekszem az ágyon és bevágom a lustát. De hoztam az új részt és igyekszem a meglévő részeket gyorsabban publikálni. A mostani rész nem lett egy nagy dolog, de ezután kicsit változnak majd a dolgok. Na, hagylak is titeket, jó olvasást!🙂

2017.06.04

By:SeoYun💙

Yun Seo szemszöge:

Belépek a fürdőszobába.
- Megnyitottam a csapot? - Kérdem magamtól. Megrántom a vállam. Ledobom a ruháimat. A törölközőmet ledobom a kézmosóra. Beállok a kádba telefonnal a kezemben és behúzom magam után a függönyt a biztonság kedvéért. Lehuppanok.
Felhúzott térdeimre támaszkodom míg beállítom a lejátszási listámat. A telefonomat megállítom a kád szélén. Aaa imádom a forró vizet. Megkaparintom a tusfürdőt, amit előre kipakoltunk. Bekenem magam az eper illatú kencével és fújok egy buborékot a kezemmel formázott körön át. Halkan énekelgetni kezdek.
Hátracsúszok, hogy bekenhessem a lábamat, mikor beleütközök valamibe. Amit egy lábszárnak érzek. A karomat magamhoz kapom, de beleakadok a fülhallgató zsinórjába, így a telóm megmártózik a vízben, de pont leszarom.

- Mi a faszom! - Szakad ki belőlem. És nem tudok megmozdulni. Hálát adok az égnek, hogy habos a víz és tele van a kád vízzel.
- Nyugi Yuno. - Szól mögülem halkan egy hang.
- Jungkook? - Az agyam lefagy. A hátam megfeszül és a mellkasom majd ki szakad. Előrébb csúszok, hogy sehol se érintkezhessünk és a lábamat magamhoz szorítom. A telefonomat kilököm a kádból.
- Jeong Guk. - Kezdem halkan. - Mi a faszt keresel a kádban?
- Fürdök. - Válaszolja.
- De szerintem én fürdök. Én voltam itt előbb. Szállj ki most.
- De mi van, ha leskelődni fogsz?. - Ekkor esik le, hogy nem csak én, hanem ő is meztelen. Mindenhol. A testem libabőrös lesz. Miket csinálhatnánk most itt. Megrázom a fejem.
- JK kurvára nem érdekel a tested, nem fogok leskelődni, csak kérlek szállj ki a kádból!
- Szállj ki te. Én engedtem meg a vizet.
Tudtam, hogy nem én voltam. Basszus... Elrántom a függönyt. A törölközőm a szoba másik végében van. Kurva élet. Sehogy sem tudok úgy fordulni, hogy ne látszódjon belőlem a hátamnál több.
- Baszd meg, szállj már ki! - Kiáltom. Egyre mérgesebb leszek.
Hátralendítem láthatatlanban a kezem és rácsapok a lábszárára.

Forró leheletét megérzem a nyakamon, mire kiráz a hideg. - Nyugodj már meg. Kiszállok. - Meg se hallom a szavait.

Hogy kiszabaduljak a kádból megragadom a zuhanyfüggönyt és becibálom a kádba, behúzom magam és Jungkook közé, falat húzva. Felállok.
Megrántom a függönyt. Az anyagot tartó karikák csak úgy repkednek a helyiségben.
Magamköré tekerem és odalépek a lefagyott Jeong Guk elé. A kezem lendül és hatalmas csattanással találkozik selymes arcával. Nem várom meg a reakcióját, kiszaladok a szobából, magam után húzva a csörgő függönyt.

- Mi a franc? - Kérdi Suga, aki mellett elszaladok.

Berontok a szobámba.
Felkapok egy fekete bundás testnadrágot egy bordó belebujós kapucnis pulcsit. Felhúzom az adidas futócipőmet és kirontok a szobából. Jin felhúzott szemöldökkel figyel, már ha ő volt az.
Kifutok a házból egyenesen az erdőbe.

A hideg lassan esti levegő sem hűti le felforrósodott bőrömet. Összevissza kacskaringózva futok. A nagy sietségben megbotlok valamiben és kiterülök a földön. A kavicsos hideg föld felsebzi a tenyeremet.
Egy könnycsepp gördül végig arcomon.

Is the life always hard?Where stories live. Discover now