Heey hier ben ik weer. Jade Rose. De moeder van Miley Rose en de vriendin van Zayn. alleen dan 4 jaar later. er is zo veel gebeurd in die 4 jaar. Miley is al weer 8 en Zayn en ik zijn al weer 20. We wonen nu in Londen en ik heb het er erg naar mijn zin. Zayn en ik wonen nog niet samen maar wel allebei in Londen en maar 2 straten van elkaar verwijderd.. Mijn leven is wel ontzettend veranderd. vroeger was ik het meisje met het kind die geen vrienden had en toen ontmoeten ik hem. de jongen van mijn dromen en dat is hij nog steeds. alleen zien we elkaar veel minder. Zayn is namelijk niet zomaar Zayn meer. Nee, hij is nu Zayn Malik uit de beroemdste boyband van de wereld en ik ben zijn vriendin. de vriendin van de beroemde Zayn Malik. de vriendin met dat super schattige kind. De geweldige vriendin. Ja zo noemen ze me. mijn leven is in een klap veranderd van de laatste rang naar de eerst. mensen vinden me geweldig en dat alleen omdat ik de vriendin ben van Zayn. soms heb ik het er best wel moeilijk mee. ik kan niet zomaar meer over straat zonder aangekeken te worden en Zayn is soms zo lang weg maar dan denk ik weer aan de tijd dat hij er weer is en dan voel ik me gelijk al een stuk beter. op school gaat het met miley ook heel goed. ze zit nu in groep 5 en ze heeft het er erg naar haar zin. ze heeft één beste vriendin 'Elise' ze doen echt ontzettend veel samen. ik heb soms het idee dat Elise gewoon bij ons woont. bijna elke dag gaat ze met Miley mee naar huis of Miley gaat met haar mee. ik vind het helemaal niet erg. miley heeft zo veel lol met haar en dat maakt mij blij dus dan heb ik er niks op tegen. met mij en mijn vriendinnen gaat het ook super. ik heb in de loop der jaren heel wat vriendinnen er bij gekregen maar lisa is altijd mijn best vriendin gebleven. gelukkig is zij ook me verhuist naar Londen en ze woont nu 2 straten verder op. Ook zij woont nog niet samen met Niall maar ook niet ver van elkaar vandaan. niall en lisa zijn nog steeds een super cute stel en ook past lisa nog elke maandag op miley. helaas zijn louis en roxx niet meer bij elkaar. het is 2 jaar geleden uitgegaan net voordat de jongens mee deden aan xfactor. ze waren een super leuk stel maar na 2 jaar voelden ze niks meer voor elkaar. louis is nu heel gelukkig met een ander. Eleanor. Eleanor is echt een schat van een meid. ze is super behulpzaam en grappig. ook zij is een van mijn best vriendinnen geworden. dan hebben we nog harry en pip. die zijn gelukkig nog wel bij elkaar. ookal zit er wel spanning tussen hun. pip is namelijk ook beroemt geworden. ze is actrise en zangeress tegelijk. maar daarom zien harry en zij elkaar niet zo veel meer. ik hoop wel echt dat de spanning tussen hun snel verdwijnt want ze zijn zo leuk samen. en dan hebben we nog liam die 4 jaar geleden niet zo geluk had in de liefde maar nu toch echt de meid van zijn dromen heeft ontmoet. de danseres van xfactor maakt hem de gelukkigste jongens op aarde. danielle peazer. ook daan is een van mijn beste vriendinnen geworden.
ik een lisa zijn de enige 2 die niks doen met dat beroemdheid gedoe. natuurlijk zijn we wel beroemd geworden door niall en zayn maar we zijn geen model, zangeres of actrise ofzo. lisa is advocaat bij een heel groot advocatenkantoor hier in londen en ik ben bezig met mijn laatste jaar van mijn studie. 2 jaar geleden begonnen en nog even en dan mag ik echt gaan beginnen. ik heb er echt heel veel zin in. kleine kinderen les geven. ik heb altijd al juf willen worden en het is me nu bijna gelukt. nog iets meer dan een half jaar en dan mag ik opzoek naar een basis school in londen.
JE LEEST
from till i wake up
Fanfiction'From till i wake up to when i lay down' is het vervolg op 'you are kidding' (het is denk ik wel slim om dat boek eerst te lezen) we zijn nu 4 jaar verder en in die 4 jaar is er ontzettend veel gebeurd. In het leven van jade zit nu ontzettend veel t...